שוטר מופרע ממשטרת מגדל העמק עושה שימוש בטייזר בניגוד לחוק

Spread the love

שוטר מופרע ממשטרת מגדל העמק עושה שימוש לא חוקי בטייזר, ויורה על אלירן זריהן, שלא מאיים עליו כלל, ולא מהווה סכנה לציבור ובוודאי שלא לשוטרים עצמם.

צפו וראו תקיפת בחור על ידי שוטר בטייזר:

את הסרטון צילמה דודתו אורלי ביטון, ואלו דבריה:

“בסרטון שתצפו בו זהו אלירן בן דודתי ממגדל העמק.

אלירן ביום שישי האחרון היה אצל חברתו ויותר מאוחר בערב הלך לכיוון ביתו דרך הטיילת שבנוף העמק ברגל כיוון ששומר שבת.

באותו הזמן הוזמנה ניידת עם תלונה על כמה נערים שהפריעו עם הצעקות לשכנים… תוך כדי שאלירן חוצה את המקום בו היו הנערים, השוטרים קופצים עליו ואוזקים אותו מבלי לבדוק למי הוזמנה המשטרה (אגב במקרה של הפרת סדר וגם אם זה היה הוא מפזרים את הילדים ומזהירים אותם).

אלירן כפי שתראו בסרטון לא התווכח, הושיט את ידיו שיאזקו אותו ומתחנן לשוטרים, כן ממש מתחנן שלא יגרום לו לנסוע בשבת, ושמוכן להתלוות אליו ברגל אזוק לתחנת המשטרה במרחק של 5 דק’ הליכה לכל היותר.

השוטר ממשיך לצעוק וביקש לאזוק את ידו השניה של אלירן מאחורי הגב.

בשלב הזה כפי שתראו אלירן מסתובב ושם את שני ידיו מאחורי הגב ומחכה שיאזקו אותו ללא כל התנגדות, לאחר כמה שניות במקום לאזוק אותו השוטר שולף את אקדח הטייזר שלו ויורה באלירן בעמוד השדרה. אלירן מתעלף לכמה שניות וכשהתעורר, ממשיכים לקפוץ עליו שוטרים כשהוא שוכב על הבטן ולאזוק אותו, כאילו תפסו מינימום מחבל בדרך לפיגוע (כפי שתראו בסרטון לאורך כל הסרטון לא נשקפת סכנה לחיי השוטרים ואלירן משתף פעולה לאורך כל התקרית, כששימוש בטייזר יעשה רק אם נשקפת סכנה לשוטר).

לבסוף מרימים אותו לניידת כאילו היה אחרון העבריינים ונשאר עצור עד השעה 7:00 בבוקר.

אז אם עד היום פחדנו על הילדים שלנו מהנוער שמסתובב בלילות, היום אנחנו מפחדים ממשטרת ישראל (עבריינים במדים!) משטרה שאמורה להגן עלינו ועל ילדינו (רק שמישהו כאן התבלבל מהו חוק וסדר ומהו מעשה בריונות ועם מי באמת צריך להפעיל מעשה בריונות מהסוג הזה!).

היום זה אלירן, מחר זה יכול להיות כל אחד מילדיכם.”

https://www.facebook.com/profile.php?id=100023936981623&__tn__=%2CdlCH-R-R&eid=ARCYnYvjgHfZIG_dqX3jT3v_FAIq5kGby3uYn3KECe9XxVnjmZobBR81z4Lh_RSJc-AqjNKzH2G-QPqk&hc_ref=ART1D6nuzIEL5xyS2eoQMnPyiJymNVAkgChH1ZAOK33nJrG5I8ZNrNV6rS5GVAhQM6o

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות