אייל בן משה עתר לעליון נגד שב”ס על גביית תשלום מופרז מאסירים בשיחות טלפון שאינם מותאמים לתעריפים בשוק התקשורת רע”ב 3639/19

Spread the love

אייל בן משה, אסיר חביב, חף מפשע כמובן, הגיש עתירה באמצעות עו”ד מוטי אזולאי, על יוקר שיחות הטלפון לאסירי שב”ס: 50 ש”ח ל-6 שעות שיחה, אלא שהכרטיס מוריד פעימות כפולות על שיחות טלפון לסלולריים, ושיחה של 20 דק’ לנפאל או לפיליפינים תסיים את הכרטיס של 6 שעות שיחה. כך יוצא, שכל אסיר צריך לקנות כ-8 כרטיסי טלכרט, כדי להיות בקשר עם משפחתו.

להבדיל אלפי הבדלות, בשוק הסלולר החופשי, ניתן להתקשר תמורת סכום חודשי של 29 ש”ח ללא הגבלת שיחות. המדינה דחתה את העתירה כשהיא משיבה שעם תום תקופת המכרז עם ספק “שחף”, יפורסם מכרז חדש שתנאיו, יביאו בחשבון את התעריפים העדכניים בוק התקשורת, המותאמים לשירותי שיחות אסירים.

לאור תשובת שב”ס נדחתה עתירת אייל בן משה.

בבית המשפט העליון
רע”ב 3639/19
לפני: כבוד השופטת ד’ ברק-ארז
כבוד השופט ג’ קרא
כבוד השופט ד’ מינץ
המבקש: אייל בן משה
נ ג ד
המשיבים: 1. שב”ס – מדינת ישראל
2. היועץ המשפטי לממשלה
בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בבאר שבע בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים מיום 1.5.2019 בעת”א 60430-03-19 שניתן על ידי כב’ השופט א’ משניות
תאריך הישיבה: כ”ד בתשרי התש”ף (23.10.2019)
בשם המבקש: עו”ד מוטי אזולאי
בשם המשיבים: עו”ד רותם סלמה
החלטה

לאחר ששמענו את טענות הצדדים ובהמלצתנו חזר בו המבקש מבקשתו לאחר שנשמעה עמדת המדינה בעניין.

המדינה הבהירה כי עם תום תקופת המכרז הנוכחי שמסדיר את שיחות הטלפון של האסירים, יפורסם מכרז חדש שתנאיו יביאו בחשבון את התעריפים העדכניים בשוק התקשורת (כמובן, בהתאם למכלול הנתונים המייחדים שירותי שיחות לאסירים).

הבקשה נדחית אפוא. אין צו להוצאות.

ניתנה היום, ‏כ”ד בתשרי התש”ף (‏23.10.2019).

ש ו פ ט ת ש ו פ ט ש ו פ ט

_________________________

19036390_A06.docx   מב

מרכז מידע, טל’ 077-2703333 ; אתר אינטרנט, http://supreme.court.gov.i

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות