מחאת הורים מול בית שרת המשפטים ציפי לבני, ספטמבר 2013

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-1jT

מחאה מול בית שרת המשפטים ציפי לבני – 10 בספטמבר 2013 – ניסן כהן 8 תל אביב – ניתוק ילדים מהוריהם האוהבים ללא קביעת הסדרי ראיה למשך שנים ארוכות, בשל פשעי משרד הרווחה בו פקידי סעד בעלי סמכויות סטטוטוריות הפכו להיות השופטים בפועל.

ההורים שהשתתפו בהפגנה הם אנשים כשירים ללא רבב שאוהבים את ילדיהם יותר מכל, ולמרות זאת בשל העוצמה הדורסנית שניתנה לפקידת סעד, נמנעת מהילדים הזכות הבסיסית לגדול לצד הוריהם.

פקידות סעד הן החורצות גורלו של כל תיק והן המכריעות בפועל בכל תיק שנדון בבית המשפט.

כך למשל, האמא ל’ מנותקת מילדיה 5 שנים, בשל פרסומיה נגד פקידת הסעד, הפועלת משיקולים הזרים לטובתם של הילדים.פקידת סעד ראשית לסדרי דין סימונה שטיינמץ מונעת מילדים בני 8 ו- 10 שנים את אמא שלהם במשך 5 שנים, ללא סיבה, כשהשופט נפתלי שילה משמש חותמת גומי להמלצות פקידת הסעד, ללא שהוא מסתמך על ראיות או מסמכים כלשהם.שרת המשפטים ציפי לבני ממלאת פיה במים בכל הנוגע לפשעי מערכת המשפט.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות