הנהלת בתי משפט בכיר בצפון הארץ ועובדת מבלים בצימר בשעות העבודה

Spread the love

בכיר בהנהלת בתי המשפט בילה עם עובדת בצימרים בזמן העבודה , ערוץ 10 | אלי לוי וניק קוליוחין , אפריל 2013

עובדי הנהלת בתי המשפט בצפון הארץ חשדו זה זמן בעובד הבכיר ושכרו חוקרים פרטיים. אלו עקבו אחריו ואחר עובדת וצילמו אותם יוצאים מחדרי אירוח, בהם משלמים לפי שעה, במהלך שעות העבודה. “לכאורה, מדובר בסוג של גניבה”, טוען מומחה בדיני עבודה. השבוע יועברו החומרים לידי מנהל בתי המשפט

עובדי הנהלת בתי המשפט בצפון הארץ חשדו זה זמן כי עובד בכיר מקיים יחסים עם עובדת במהלך שעות העבודה. הם שכרו חוקרים פרטיים שעקבו אחר השניים וגילו כי הם אכן פוקדים חדרי אירוח, בהם משלמים לפי שעה, בזמן שהם אמורים לעבוד.

“לכאורה, מדובר בסוג של גניבה”, טוען עורך דין צחי זיסמן, מומחה בדיני עבודה ומשפחה. “מצפים מאותם עובדים שיעבדו, ולא יעסקו בדברים אחרים שהם לא קשורים למקום עבודתם. קל וחומר כשמדובר במקום עבודה ציבורי”.

העובדים ביקשו לחשוף את התנהלותו הקלוקלת, לכאורה, של הבכיר שאחראי על מאות עובדים, ובמקום לבצע את עבודתו, כפי שהוא מציין בדוחות הנוכחות, הוא בוחר לבלות מחוץ למשרד, ועם עובדת הכפופה לו.

השבוע יעוברו החומרים לידי מנהל בתי המשפט והעובדים מקווים שתהיה בדיקה מקיפה שתבדוק גם את אופי הקשר בין השניים. “החוק למעשה אוסר קיום יחסים בין עובד בכיר לבין המזכירה או העובדת השכירה שלו”, מסביר עו”ד זיסמן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות