קארינה בריל רצחה את שני ילדיה בשכונת ארנונה ירושלים וניסתה להתאבד לאחר שלשכת רווחה ירושלים כפתה עליה “טיפולים אינטנסיביים”

Spread the love

לשכת הרווחה ירושלים כפתה על האמא קארינה בריל “טיפולים אינטנסיביים”, האמא קרסה, רצחה את שני ילדיה וניסתה להתאבד.

חדשות 10, ספטמבר 2013 האם אמרה חודש לפני הרצח: “לא יכולה לשאת יותר בגידול הילדים”

האישה שרצחה הבוקר את שני ילדיה בני ה-3 וה-5 בירושלים טופלה על ידי שירותי הרווחה, אך מבדיקת המקרה עולה כי לאחרונה השמיעה ביטויים קשים ביותר כלפיהם ואף העבירה אותם מסכת התעללויות. לפני כשבועיים היא נעלה אותם במרפסת הבית וסירבה להכניסם למרות שבכו. מצבה נותר קריטי.

במשטרה יוסיפו בימים הקרובים לחקור את מקרה הרצח הקשה שאירע היום בירושלים, בו דקרה אם למוות את שני ילדיה בני ה-3 וה-5 ולאחר מכן ניסתה לשים קץ לחייה. מבדיקה ראשונית של נסיבות המקרה עולה כי האם הייתה מוכרת לשירותי הרווחה ואף עברה טיפולים אינטנסיביים בידי אנשי מקצוע, מה שלא מנע ממצבה להידרדר לאורך החודש האחרון.לאחרונה אירעו שורה של מקרים בין האם לשני ילדיה שהעידו על חומרת המצב, תוך שהיא משתמשת בביטויים קשים ביותר כלפיהם. בין היתר, ציינה האם בהזדמנויות שונות כי היא “לא יודעת מה תעשה” עם הילדים, וכי איננה מסוגלת לשאת עוד בגידולם.באחד המקרים היא העבירה אותם התעללות של ממש, כשנעלה אותם במשך שעות במרפסת הבית בו הם התגוררו ולא אפשרה להם להיכנס גם כשבכו וזעקו. בתקופה האחרונה אירעו מספר מקרים נוספים של התעללות כלפי הילדים.

האם עצמה נהגה לרוב להסתגר בביתה במשך ימים שלמים, ומהתמונה שמצטיירת עולה כי היא למעשה לא תפקדה ולא נהגה לסייע לילדים, מה שיכול ללמד על מצבה הנפשי. לפני כחודש, כאמור, היא החלה להיות מטופלת בשירותי הרווחה, מה שלא מנע את המקרה הקשה.

במתחם בית הספר והגן בו למדו שני הילדים התכנסו בערב הורים רבים לילדים שלמדו ביחד איתם. הם הביעו זעזוע רב מהמקרה, ויצטרכו כעת להסביר לילדים את האירוע שבגינו שניים מחבריהם לא יגיעו עוד לכיתה ולגן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות