שר הרווחה מאיר כהן כתבת תדמית לטיוח פשעי משרדו

Spread the love
ספטמבר 2013 – ברקע פרשת לשכת הרווחה ירושלים שכפתה אמא קשת יום “טיפולים אינטנסיביים” וגרמה לקריסת המשפחה. פורסם בעמוד שלם בעיתון כתבת יחצנות לשר הרווחה מאיר כהן להסיט מהעיקר.
משרד הרווחה תולש מידי שנה אלפי ילדים מבתיהם ושולח אותם למסגרות מופרטות. בנוסף שר הרווחה מאיר מאלץ הורים ליטול סמים פסיכיאטריים כדי שיוכלו לראות את ילדיהם כחלק מ”טיפול אינטנסיבי” לדברו. הסמים הפסיכיאטריים הנם בעלי תופעות לוואי קשות וגורמות לרצח ילדים. מאיר כהן מסמם גם ילדים במסגרות חוץ ביתיות להוזיל עלות החזקתם. מדובר בתעשיה של מיליארדי שקלים המגולגולת ע”י מסגרות מופרטות בחסות משרד הרווחה ומספקים ג’ובים למקורבים כגון מינוי יוסי סילמן חבר מפלגת יש עתיד למנכ”ל משרד הרווחה. תעשיית הרווחה משתמשת בבתי משפט לנוער, ובתי משפט לענייני משפחה הפועלים בדלתיים סגורות ללא ראיות.
מאיר כהן משתמש גם בחוסים כגון קשישים ומפגרים, כן נודע לאחרונה כי יד ימינו פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ מנהל מוסדות למפגרים פרטיים “של אשתו” בשעות העבודה בניגוד עניינים חמור ובניגוד לכללי מינהל תקין.
מאיר כהן משלם לעיתונות מאות אלפי שקלים לכתבות יחתנות ותדמית.
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות