אברהם מרדכי רוזנפלד רב ומורה חסיד בעלזא בתל אביב הורשע בהתעללות סדיסטית ומעשי סדום בקטינים בני 7 תפ”ח 3581-08-16

Spread the love

אברהם מרדכי רוזנפלד הורשע בהתעללות סדיסטית בקטינים, מעשי סדום, מעשים מגונים ועוד. רוזנפלד שימש מורה ורבי של קטינים בעת שהיו בני 7 בערך, ולמדו בכיתה ג’. החל משנת 2003 ועד 2010, תקף את הקטינים באופן שיטתי ויומיומי, בידיו ובמקלות, גרם להם לחבלות גופניות ונפשיות, ביצע בהם מעשים מגונים, תוך נגיעות בחלקי גופם, באיבר מינם ובישבנם, וביצע באצבעותיו שני מעשי סדום.

רוזנפלד הפעיל נגד הילדים הקטנים אלימות פיזית ונפשית שאופיינה באכזריות, השפלה והטלת אימה, תוך ניצול יחסי התלות והמרות שבינו לבין הילדים.

את התלמידים היכה במקל ו/או חגורה כשהילדים ערומים לפי דרישתו, כשהוא מכין אותם למכה שלו בזרועם, קשר קטינים, הכניס פלפל שחור או סבון לפיהם של הילדים, אסר על הילדים להתפנות לשירותים, ומשלא יכלו להתאפק ועשו את צרכיהם על עצמם, הכריח אותם לאכול וכלא אותם בחדר קירור. בנוסף, הורשע גם בהתעללות בחתול.

רוזנפלד הכחיש את האישומים נגדו וטען כי היה מורה קפדן.

השופט גלעד נויטל הרשיע אותו, לאור עדויות התלמידים המתלוננים בביהמ”ש, עדויות הורי חלק מהתלמידים בביהמ”ש עדויות מטפלים ומסמכי הפגישות והטיפול בילדים בעיקר מאגודת אל”י מהשנים 2010-2011, חוסר אמינותו של רוזנפלד ועדי הגנה מטעמו וחוסר מהימנות גרסת עדיו של רוזנפלד לעבירות המיוחסות לו.

רוזנפלד קשר את הילדים עם אזיקון לכסא, ובאחת הפעמים הורה לילדים אחרים להכות ילד שאותו אזק לכסא. בנוסף, הורה לילדים להישאר כל השיעור עם הלשון בחוץ.

רוזנפלד הכניס ילד קטן לחדר הקירור של חדר האוכל, עד שאחד המורים בביה”ס הוציא אותו משם. בהמשך אמר לילד שיביא לו ממתק, הכניס אותו לחדר שלו, הפשיט אותו מבגדיו, הותירו ערום כביום היוולדו והצליף בגבו של הילד באמצעות חגורה. כשסיים להצליף בילד המסכן, נתן לו שוקולד ושלח אותו לדרכו.

ילד קטן אחר, הכניס אותו רוזנפלד לחדרו, הורה לו להפשיל את מכנסיו ותחתוניו, נשכב על בטנו, ליטף אותו בישבנו ובראשו, ואז ביצע בו מעשה מגונה בכך שהכניס אצבעו בחוזקה לפי הטבעת של הילד הקטן, באופן שהכאיב לו, כשהילד צרח ובכה. רוזנפלד יצא מהחדר ונעל את הילד בתוך החדר.

ילד אחר, הפשיל רוזנפלד את מכנסיו, הכניס את ידיו מבעד לתחתוניו, וצבט אותו בחוזקה באיבר מינו של הילד שהחל לבכות.

ילד נוסף תקף כשהוא שוכב על ברכיו כשפניו לכיוון הרצפה, ומול הילדים שלמדו באותה עת בכיתה, היכה אותו על ישבנו באמצעות ידו.

בנוסף, סגר ילד קטן ומסכן בתוך המקפיא של המקרר, ילד אחר תקף אותו כשמשך אותו בחוזקה באוזניו אל חדר האוכל והכריחו לאכול לחם כשהוא תוקף אותו באמצעות הטלפון הנייד שלו ומכה אותו. האירוע הסתיים כאשר אמו של הילד הקטן הגיעה במפתיע למקום.

הכרעת הדין ממשיכה ומתארת מעשי זוועה של התעללות בלתי פוסקת ובלתי נתפסת מצד הסדיסט רוזנפלד כלפי הילדים האומללים.

בנוסף הורשע בכך שבשנת 2006 לעיני הילדים ששהו בכיתה, הוא תפס חתול ודחוף אותו מאדן החלון שבקומה השניה בבית הספר וגרם למותו, בכך הואשם בעבירה של התעללות בבעל חיים.

לקריאת הכרעת הדין בקובץ pdf הקליקו: תפ”ח 3581-08-16 מד”י נ’ אברהם מרדכי רוזנפלד, הכרעת דין המפרטת אישומים סדיסטיים חריגים של רוזנפלד כלפי תלמידיו הקטינים בני 7 שנים, קובץ Pdf

עוד על הפרשה: מחנכי בעלזא עצורים אנסו קרוב למאתיים ילדים מרדכי רוזנפלד הנאשם המרכזי אברהם צבי דירנפלד הדיין המנוול (בתמונה) השתיק כל השנים את המעשים המזעזעים

 

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

0 thoughts on “אברהם מרדכי רוזנפלד רב ומורה חסיד בעלזא בתל אביב הורשע בהתעללות סדיסטית ומעשי סדום בקטינים בני 7 תפ”ח 3581-08-16

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות