הטירוף של השופט ארז שני: מינה את ד”ר ענבל קיבנסון-בראון כמתאמת הורית בסך 1,600 ש”ח ל-40 דק’ י”ס 5046-10-19

Spread the love

לא ידוע אילו יחסי גומלין מתקיימים בין שופט המשפחה ארז שני לבין המומחים, אותם הוא ממנה, ומנדב להם ברוחב יד שכר טרחה אסטרונומי. כך למשל, ד”ר ענבל קיבנסון-בראון, בעלת מכון פרטי “בין לבין” זכתה לבוננזה כספית אסטרונומית של 1,600 ש”ח ל-40 דק, בתיק בו האם לא מאפשרת לאבא לראות את בתו כמעט חודש ימים.

השופט ארז שני, מטנף על האמא, נותן דוגמאות והסברים מדוע האמא צריכה לשאת ברוב נטל שכר הטרחה של המומחית מטעמו, ובתור עונש משית על האמא 5,000 ש”ח הוצאות בהליך לטובת האבא.

ולא רק זאת: השופט עוד קובע, כי אם האמא לא תביא את בתה הקטינה למומחית, היא תשלם למומחית 1,600 ש”ח על כל מפגש אשר יבוטל שלא בהסכמת המומחית.

מדובר במסחטת כספים מכוערת, ולמעשה זו סחיטה באיומים. מן הסתם, יצחק אברג’יל וחבריו יושבים בכלא, על עבירות פחותות מהעבירה החמורה שמבצע השופט ארז שני. עבריין עם רשיון שיפוט.

פסק דין סחיטה של ההורים בתשלום 1,600 ש”ח למומחית ד”ר ענבל קיבנסון-בראון שופט ארז שני י”ס 5046-10-19, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות