שנת מאסר לפיזיוטרפיסט גלעד הולי-אור ביצע מעשה מגונה במטופלת והאשים אותה בהטרדה מינית ת”פ 28030-05-16

Spread the love

גלעד הולי אור (בן 51 נשוי ואבא לשניים) עבד כפיזיוטרפיסט במרפאת קופת חולים. מטופלת כבת 30 הגיעה אליו לצורך סדרת טיפולים בשל כאבי גב מהם סבלה. ביום 8.3.15 סמוך לשעה 17:00 הגיעה המטופלת לצורך טיפול, ואז כשהמטופלת שכבה על בטנה, גלעד הולי-אור הכניס את ידו מתחת גופה של הבחורה לחץ בכוח על אבר מינה מעל הגרביון ובידו השניה לחץ מעל ישבנה, אחר כך הכניס את ידו מתחת לגופה של המטופלת וניסה לגעת לה בחזה, נצמד אליה באופן שאבר מינו נגע בידיה, כשהוא גונח תוך כדי המעשים ואבר מינו היה זקור ונגע בידה של המטופלת.

המטופלת קפאה במקומה ולא הגיבה למעשיו ולאחר מכן עזבה את המקום.

טענות ההגנה של גלעד הולי-אור היו כי המטופלת ביצעה בו מעשה מגונה. לא להאמין לחוצפה. בקו הגנה הזוי זה המשיך ודבק עד למתן גזר הדין.

השופט מינטקביץ כתב שמדובר במעילה באמון שנתנה המטופלת במטפל הולי-אור:

כאשר אדם מטפל באחר, יש בין השניים “חוזה אמון” על פיו המטפל מקבל גישה אל גופו (ולעיתים אף אל נבכי נפשו) של המטופל, על מנת לסייע לו. האמון בין מטפל למטופל הוא תנאי להצלחת הטיפול, והפגיעה בו חותרת תחת ערכים בסיסיים. הנאשם הפר את האמון שניתן בו בצורה בוטה וקשה וניצל את המסגרת הטיפולית על מנת לספק את יצריו ולפגוע במתלוננת“.

השופט ירון מינטקביץ גזר נגד גלעד הולי-אור שנת מאסר, כשתחילת המאסר ביום 15.12.19 ממנו ינוכו ימי מעצרו ופיצוי למתלוננת בסך 35,000 ש”ח שישולם עד ליום 15.12.19.

תורידו שליש ומינהלי כפול, מינטקביץ ישב בכלא חצי שנה גג.

גזר דין נגד הפיזיוטרפיסט גלעד הולי אור, הורשע בביצוע מעשה מגונה במטופלת ונידון לשנת מאסר ת”פ 28030-05-16 מד”י נ’ גלעד הולי אור, קובץ pdf

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות