השופט עלאא מסארווה פרקליט עם גלימת שיפוט נותן למשטרה מה שהיא רוצה: צווי חדירה לטלפונים ניידים של מקורבים לראש הממשלה למרות שאין קשר בין העבירות שבוצעו לניידים שלהם צ”ח 51782-10-19

Spread the love

אַנְשֵׁי־ָ֭רָע לאֹ־יָבִִ֣ינוּ מִשְפָָּ֑ט (משלי כח, 5). השופט עלאא מסארווה, לא נימק מדוע חיפוש בדברי מחשב יבוצע ללא עדים, ומדוע בכלל בוצע חיפוש בחומרי מחשב (ניידים) במעמד צד אחד, ומה הקשר בין הניידים של עופר גולן, יונתן אוריך, יוסי שלם, ישראל איינהורן, למחאה מטופשת שבוצעה מתחת לביתו של שלמה פילבר. הניידים נתפסו ללא צו שיפוטי, כשלא היה לחוקרים צו לתפוס ולחדור לטלפונים.

מדובר בדפוס התנהגותי פסול ועברייני שסיגל לעצמו השופט עלאא מסארוווה, הפוגע בערכיה הדמוקרטים של מדינת ישראל, בכבוד האדם חירותו, ומבזה את בתי המשפט. השופט מסארווה בהתנהגותו הפסולה והסדרתית מתיר דמם של החשודים, כפי שכתב השופט סולברג בבש”פ 1999/17 פסקה 9, מיום 3.3.17: “פגיעה בשמו הטוב של אדם ובפרטיותו הריהי כואבת עד מאוד – מרה כלענה, חדה כחרב – לא אחת יותר מאשר פגיעה פיזית, והיא מסוגלת לזעזע את עולמו של כל אדם“.

השופט מסארווה חושף בהתנהלותו העבריינית והפסולה את ההליך השיפוטי לשיבושים וליקויים ובכך פוגע באמון הציבור, וזכויותיהם של נאשמים.

פרוטוקול והחלטה – חדירה לטלפונים של מקורבי ביבי, צ”ח 51782-10-19 להב 433 נ’ עופר גולן, צ”ח 51796-10-19 להב 433 נ’ יונתן אוריך, צ”ח 5171-10-19 להב 433 נ’ יוסי שלם, צ”ח 51787-10-19 להב 433 נ’ ישראל איינהורן, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות