הוגשה תלונה חמורה נגד עו”ס רונית גלעדי מלשכת רווחה תל אביב על כשלים באיתור ילדים בסכנה

Spread the love

כנגד פקידת הסעד רונית גלעדי מלשכת רווחה תל אביב, הצטברו תלונות מרובות על חוסר תפקודה בקביעת משמורת משותפת לילדי הורים מתגרשים ונטען כי הגישה הארכאית שלה, גורמת להחרפת מאבקי הסכסוך בין הורים בתהליכי פרידה על גב ילדיהם המשותפים, שכן לשיטתה “משמורת שוויונית” אינה מיטיבה עם הילדים, והיא מעדיפה שהילדים יהיו בטיפולים של משרד הרווחה, מאשר לקבוע משמורת משותפת, שהוכחה על ידי כל הגורמים המקצועיים כנכונה וטובה ביותר לילדים. החריג הוא קביעת משמורת אצל הורה יחידני.

העו”ס אינה משכילה להפנים, שטובת הילדים לגדול עם שני הורים, וכי יש לסיים תיק משמורת ילדים בזמן הקצר ביותר ולא למשוך את המאבק המיותר למשך שנים מרובות, החורט צלקות נפשיות בנפש הילדים הנקרעים בין ההורים. בית המשפט המשמש חותמת גומי להחלטותיה של העו”ס, איננו מסוגל לשים קץ להתנהלותה חסרת הרסן והתוקפנית של פקידת הסעד שלא מיטיבה עם הילדים וקובעת לרוב משמורת אצל הורה יחיד שמרגיש “בעלות” על הילד המשותף.

לו היה נחקק חוק זכויות הילד – היה נמנע הצורך להשתמש בשרותי “הרווחה” ובית המשפט היה קובע על פי חוק משמורת משותפת שוויונית על כל הליך גירושין, כפי שנעשה בעולם המשפט בארה”ב ואפילו במדינות עולם שלישי.

עו”ד אריה סוכובלסקי שלח מכתב תלונה נגד כשלים חמורים מצדה של רונית גלעדי, בנושא איתור ילדים בסכנה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

6 thoughts on “הוגשה תלונה חמורה נגד עו”ס רונית גלעדי מלשכת רווחה תל אביב על כשלים באיתור ילדים בסכנה

  1. הכרתי את רונית גלעדי כשנזקקתי לסיוע.
    היא היתה תומכת ונפלאה וסייעה לי ולבני משפחתי – מאוד.
    אינני מכירה את פרטי העניין המתואר אבל בטוח שיש לעניין הזה מספר היבטים שחלקם כנראה לא הובאו בכתבה.

    1. אינני מכירה את הגב’ גלעדי, אבל אני מכירה היטב את המתלוננת. מדובר באישה חולת נפש, מטורפת לגמרי, שקרנית פתלוגית, נוכלת, רמאית, מתחזה לעו”ד, מתלוננת סידרתית נגד כל העולם, שטן בדמות אישה, הורסת משפחות וזונה בע”מ.

    2. אינני מכירה את הגב’ גלעדי, אבל אני מכירה את המתלוננת.
      מדובר באישה חולת נפש, מטורפת לגמרי, שקרנית פתלוגית, נוכלת, רמאית, מתחזה לעו”ד, נכשלה 6 פעמים בבחינות של לשכת עוה”ד, מתלוננת סידרתית, תובעת סידרתית (יש כמה וכמה פס”ד בה הוכח כי ניסתה למכור קרקע שלא שייכת לה והוגדרה ע”י השופט כשקרנית ונוכלת), ממזרה (אסורת חיתון), שטן בדמות אישה, הורסת משפחות (חיה עם אדם נשוי, בעל משפחה וילדים אשר שכל פועלה זה לעשוק אותו כספית ולזרוק אותו), ובעברה עבדה שנערת ליווי.

    3. מדובר בשקרנית פתולוגית שבגללה מינו לי אפוטרופוס ואיבדתי עשרות אלפי ש”ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות