להורים יהודה הללי וימנגיסט סלומון – מדינת ישראל מפרסמת את הילדים שלך לאימוץ בין מכרז למכירת נכס לבין מכרז לרכישת דירה תיק אימוץ 27826-08-19, תיק אימוץ 57285-01-17

Spread the love

בלי בושה מפרסמים פקידי האימוץ אילן דודיאן ואורנה שאולוב, ילדים של הורים שנשלחים לאימוץ, בין מכרז לרכישת רכב לבין מכרז לרכישת דירה.

כך למשל אנו למדים, כי הפעוט של יהודה הללי, שנולד במזל טוב (?!) ביום 26.1.2015 מיועד לאימוץ, ויתקיים דיון להכרזתו כבר אימוץ ביום 26.11.19 בפני שופטת המשפחה בת”א תמר סנונית פורר. לאבא אין כל סיכוי אצל שופטת זו, הידועה כקבלנית אימוצים.

גם הזאטוטה של האמא ימנגיסט סלומון שנולדה ביום 5.11.2014 ומחר תחגוג יום הולדת 5 שנים, במשפחה זרה, במקום שאמא שלה תחגוג עם בתה, תרים אותה על הכסא 6 פעמים, ותדליק לבתה נרות על עוגת יום הולדת, הגב’ אורנה שאולוב פקידת אימוצים, מודיעה לאמא שלה כי ביום 30.5.19 ניתן על ידי השופטת רבקה מקייס בביהמ”ש לענייני משפחה ראשון לציון, פסק דין הקובע כי נתמלאו כלפי הקטינה כל תנאי האימוץ, והילדה מוכרזת כבת אימוץ, לאחר “שהוכח שכך מחייבת טובתה”.

באמת, כך הוכח? השופטת רבקה מקייס, שעל שולי גלימתה, דבקו התאבדויות אבות, לאחר שניתקה אותם מילדיהם, מודיעה לאמא האומללה ימנגיסט סלומון, חצי שנה אחרי שהבת שלה כבר נשלחה לאימוץ, כי יש לה זכות ערעור תוך 15 יום מיום פרסומו בעיתון.

מדינת ישראל סוחרת בילדים מיום הקמת המדינה, וגם טרם הקמת המדינה, מפרשת חטיפת ילדי תימן, כשעד שנת 2012 קראו לפרשה “היעלמות ילדי תימן”, והחל משנת 2012 החלו לקרוא לפרשמה בשמה: “חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן“.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות