לורי שם טוב ערערה לעליון להסרת מגבלות מעצר בית והזכות להתפרנס בש”פ 7288/19

Spread the love

העיתונאית לורי שם טוב ערערה על החלטת השופט אברהם הימן שסירב לאפשר הסרת מגבלות מעצר בית, כדי שתוכל להתפרנס בכבוד. התשתית והרקע לבקשה ל”עיסוק בזנות” נבע מהחלטת שופט העליון ג’ורג’ קרא וגם אברהם הימן שאמרו לה לצאת לחפש עבודה ברחובות. כששופט אומר לאישה לכי תחפשי עבודה ברחוב, זה נובע מכוחניות, מרוע, מצורך להכניע נשים, שהוא כגבר ירגיש חשוב. השליטה באישה עושה את זה לערבי מהעליון ולחברו השוטר מהמחוזי.

השופט סולברג בתיק בש”פ 1999/17 בתאריך 3.3.17 ציטט בעניינה של שם טוב פסוק “כי נופת תטופנה שפתי זרה, וחלק משמן חכה. ואחריתה מרה כלענה חדה כחרב פיות” (משלי ה’, ד’). ובכך השוו את שם טוב לאישה זונה, נכריה ואפיקורסית המפתה אנשים וגורמת לאובדנם.

לורי שם טוב הגישה נגד השופטים תלונה על הטרדה מינית. התלונה נדחתה. בנוסף השופט אברהם הימן ציטט את הפסוק מספר משלי וגם הוא המשיך בביצוע הטרדה מינית, והתלונה נדחתה.

שם טוב הגישה תביעה קטנה נגד שני סוטי המין הימן וסולברג, מטרידי המין והתביעה נדחתה.  המדינה מבצעת אכיפה בררנית. נגד לורי שם טוב טענו שהיא “מטרידה מינית”, אבל בעצם שם טוב הוטרדה ללא הפוגה ופרקליטות המדינה הסיתה לרצח נגדה בכתבת הכפשות על חתול, כדי לנצח במשפט. מבחינת המטרה מצדיקה כל אמצעי כולל הסתה לרצח וביזוי מעמדה של שם טוב כאישה.

  

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

One thought on “לורי שם טוב ערערה לעליון להסרת מגבלות מעצר בית והזכות להתפרנס בש”פ 7288/19

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות