שופט העליון אלכס שטיין מבזבז משאבי מדינה: דחה על הסף בקשה להעברת מקום דיון והעביר לתגובת הפרקליטות בלי לדחות את הדיון בש”פ 7321/19

Spread the love

מה יש לומר על שופט העליון אלכס שטיין? פוסט קודם, כתבנו על התעללותו הסדרתית בעצורים שחזקת החפות נזקפת לזכותם, אלא שאצל שטיין המושג “חף מפשע” לא בלקסיקון הפרופסורה שלו.

הנה עוד דוגמא לשופט מיותר המבזבז משאבים על בקשה שהוא ידחה אותה בוודאות של 100%. אפילו אחוז אחד אנחנו לא זוקפים לשטיין.

הבחורה קארין טורג’מן, הגישה בקשה להעברת מקום דיון מבית משפט שלום באילת לאזור המרכז שם מגוריה. השופט אלכס שטיין הוציא החלטה שהבקשה הוגשה בשיהוי ניכר, יום אחד בלבד לפני מועד הדיון שהעברתו התבקשה, דבר כשלעצמו מצדיק דחיית הבקשה על הסף. אלא שזה לא מנע מהשופט אלכס שטיין להורות לפרקליטות להגיב עד 15.11.19 מבלי לדחות את הדיון.

אם הדיון יתקיים מחר, ברור לכל בר בי רב, שלא ניתן להעביר את הדיון לבית משפט אחר, בשל הסיבה הזו, כי השופט כבר התחיל לטפל בתיק, וגם לא נדרשה פסילת שופט בתיק.

כך מבזבז השופט המיותר אלכס שטיין משאבים ציבוריים, כי הכסף גדל על העצים, והציבור לא משלם מסים לשיטתו. מחייב את הפרקליטות להגיב לבקשה שהוא כבר מראש שהיא מיותרת, בעוד שיכול היה למנוע מטורג’מן ציפיות ולדחות אותה על הסף, כי זה בדיוק מה שהוא יעשה.

בתאריך 15.11.19 נדווח לכם על דחיית הבקשה של טורג’מן. מאלכס שטיין שום דבר טוב לא יכול לצאת תחת ידיו. השופט הזה מעולם לא כתב החלטה לטובת נאשם כלשהו, ואין כל סיכוי שב-15.11.19 הוא יפתיע. לבנו עם קארין טורג’מן שנפלה קורבן למעלליו.

בבית המשפט העליון
בש”פ 7321/19
לפני: כבוד השופט א’ שטיין
המבקשת: קארין טורגמן
נ ג ד
המשיבה: מדינת ישראל
בקשה להעברת מקום דיון
בשם המבקשת: בעצמה
החלטה
  1. בקשה זו הוגשה בשיהוי ניכר: יום אחד בלבד לפני מועד הדיון שהעברתו התבקשה. דבר זה כשלעצמו מצדיק את דחיית הבקשה על הסף.
  1. לפנים משורת הדין, אני מעביר את הבקשה לתגובת המדינה עד ליום 15.11.2019, וזאת מבלי שהדבר ישמש עילה לדחיית הדיון בת”פ 52974-07-17 (שלום אילת).

          ניתנה היום, ‏ז’ בחשון התש”פ (‏5.11.2019).

ש ו פ ט

_________________________

19073210_F01.docx   עב

מרכז מידע, טל’ 077-2703333 ; אתר אינטרנט, http://supreme.court.gov.il

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות