אלכס שטיין מסרב להעביר תיק החזרת תפוס מביהמ”ש ראשל”צ לחדרה (63 ק”מ שעתיים נסיעה) מקום מגוריו של מבקש עני: “המרחק אינו גדול ואינו מצדיק העברת מקום דיון” בש”פ 6450/19

Spread the love

ואחרון להיום בעניין אלכס שטיין. יורי שווץ, הגיש בקשה להעברת מקום דיון מביהמ”ש השלום ראשל”צ לביהמ”ש השלום חדרה, שם מגוריו, בתיק של החזרת תפוס, אשר המשטרה תפסה את רכושו במסגרת חקירת פרשיה בה הוא מעורב.

שווץ טען שהוא מבקש העברת מקום הדיון בשל מצבו הכלכלי הקשה, אשר מקשה עליו את ההגעה לבית המשפט השלום בראשון לציון.

השופט אלכס שטיין, הידוע כ”שופט לא-לא” כמובן סירב לבקשתו, הרי הוא מעולם לא הוציא החלטה אחת לזכות עצור או נאשם, ודחה את בקשתו בטענה הזויה ומופרכת: “המרחק בין חדרה לבין ראשון לציון אינו גדול ולפיכך אינו מצדיק את העברת מקום הדיון”.

מדובר באדם שנוסע באוטובוס, בערך שעתיים נסיעה, או שעה ו-40 דקות ברכבת, או ברכב ומרחק של 63 ק”מ דרך נתיבי איילון. באמת המרחק אינו גדול??? אלכס שטיין חי בארץ? הוא בודק את עצמו לפני שהוא כותב את החלטות הדחייה השגרתיות שלו? איזה חינוך סטניליסטי ספג שטיין, שהוא חדור שנאת אדם קלינית לכל אדם שמבקש ממנו סעד ודוחה את כל הבקשות המוגשות בפניו. בעלי דין יודעים שבשבוע שהוא תורן, אסור להגיש בקשות. רק אסונות ודחיות מקבלים משופט זה.

לא יעלה על הדעת שהשופט שטיין ידחה 100% מהבקשות המוצדקות שמוגשות לו, ולעולם לא יפסוק לטובת עצור או נאשם. נקווה ששר המשפטים אמיר אוחנה יטפל בו וידיח אותו לאלתר מכהונתו הקנוייה. המינוי הכושל של שרת המשפטים הכושלת איילת שקד. שופט כזה צריך לשפוט ברמאללה. שם מקומו.

בבית המשפט העליון
בש”פ 6450/19
לפני: כבוד השופט א’ שטיין
המבקש: יורי שווץ
נ ג ד
המשיבה: מדינת ישראל
בקשה להעברת מקום דיון
בשם המבקש: בעצמו
החלטה
  1. לפניי בקשה לפי סעיף 78 לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד-1984, להעברת הדיון בה”ת 24729-07-19 מבית משפט השלום ראשון לציון לבית משפט השלום חדרה. עניינו של הליך זה הינו הארכת תוקף החזקת תפוסים אשר נתפסו אצל המבקש במסגרת חקירת פרשיה בה הוא מעורב.
  1.       המבקש טוען כי מאזן הנוחות נוטה לטובת העברת מקום הדיון בתיק הנ”ל לבית משפט השלום חדרה; וזאת, בין היתר, בשל מצבו הכלכלי הקשה, אשר מקשה עליו את ההגעה לבית משפט השלום ראשון לציון.
  1.       ביקשתי את תגובת המשיבה לבקשה, ובתגובה מיום 3.11.2019 הודיעה המשיבה כי היא מתנגדת לבקשה. לטענתה, התפוסים נשוא ההליך שהעברתו מבוקשת נתפסו כחלק מחקירת פרשיה רחבת היקף אשר מתנהלת נגד המבקש, ומן הראוי לרכז את הדיון בבקשות שונות הקשורות בה לפני בית משפט אחד.
  1.       סבורני כי המבקש לא הרים את הנטל המוטל עליו. השיקול של ריכוז התיקים במקרה דנן גובר על יתר השיקולים, וזאת מבלי להקל ראש במצבו הכלכלי של המבקש. כמו כן, המרחק בין חדרה לבין ראשון לציון אינו גדול ולפיכך אינו מצדיק את העברת מקום הדיון.
  1. אשר על כן, הבקשה נדחית.

           ניתנה היום, ‏ז’ בחשון התש”פ (‏5.11.2019).

ש ו פ ט

_________________________

19064500_F03.docx   עב

מרכז מידע, טל’ 077-2703333 ; אתר אינטרנט, http://supreme.court.gov.il

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות