האמא שרון פרסטברג נרדפה על ידי רשויות הרווחה שרצו לקחת ממנה את בתה ונמלטה לאירופה: “חוקר המשטרה איים עלי להסיר פרסומים נגד הרווחה”

Spread the love

עדותה המזעזעת של האמא שרון פרסטברג, שנאלצה להימלט מישראל לאירופה בשל רדיפת רשויות הרווחה אחריה, להוציא ממנה את בתה היחידה פטל.

האמא מתארת בקול רועד את כאבה, על שנאלצה להשאיר את בתה בישראל, ביחד עם אביה, כדי שלא יתפרו לה תיק פלילי וישתיקו אותה.

שרון פרסטברג חשפה שחיתות של סחר בילדים ברשויות הרווחה ותיעדה זאת בעמוד הפייסבוק שפתחה, גל-עד לבתה הקטנה “הדף של פטל”. בשל פוסטים נוקבים נגד מדיניות הסחר בילדים לצורכי רווח כספי, ומישטור מחשבות אנשים, זומנה שרון לחקירה משטרתית, כשהיא אזוקה בידיה ורגליה, אויימה על ידי חוקר משטרה, להסיר לאלתר את כל הפרסומים שלה נגד משרד הרווחה, אחרת יוגש נגדה כתב אישום, והיא תמצא עצמה מאחורי סורג ובריח.

שרון הבינה את הסכנה הטמונה לחייה, וחזרה לאירופה. שרון אוחזת באזרחות אירופאית ומסרה שאין לה מה לחפש בישראל.

הקשיבו לעדותה המצמררת עד סוף הסרטון. כפי שתוכלו לראות, שרון פרסטברג היא אמא ללא רבב. מדוע הרווחה לא איפשרה לאמא את זכותה לאימהות? הפרקטיקה של הרווחה, להפריד בין ההורים ולקחת את הידים למוסדות הרווחה.

שרון כבר לא בישראל. היא בחרה לא להיות קורבן של מדיניות הסחר בילדים באמצעות בתה שלה. את סיפורה תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שפתחה “הדף של פטל”, בקישור: https://www.facebook.com/petelspage/

שרון עזבה את ישראל, כדי להציל את הבת שלה. הקריבה את חירותה למען בתה. הדמעות, לא מפסיקות לזלוג על עוצמתה של אמא ששמה את בתה בראש מעייניה. אמא נדירה.

את שרון ניתן למצוא בפייסבוק:

https://www.facebook.com/sharon.badani?__tn__=%2Cd*F*F-R&eid=ARCFSLhzweqre_OtXogAMshegSFC60xSa9hS5bo_ETQbLgWLsgCChBiIiYLMKFCZ9vUdWOf2ZFfZPC9s&tn-str=*F

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

One thought on “האמא שרון פרסטברג נרדפה על ידי רשויות הרווחה שרצו לקחת ממנה את בתה ונמלטה לאירופה: “חוקר המשטרה איים עלי להסיר פרסומים נגד הרווחה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות