השופט ליאור ברינגר (משפחה ת”א) נתן צו הורות פסיקתי לשתי אימהות כשאחת מהן אינה תושבת ישראל תמ”ש 46860-04-18

Spread the love

השופט ליאור ברינגר נתן צו הורות פסיקתי לשתי אימהות, כשהאמא השנייה אינה תושבת ישראל, ושוהה בארץ מכוח אישור זמני 10 שנים. השתיים מקיימות קשר זוגי משנת 2009, ביום 12.3.18 נישאו זו לזו. ביום 25.11.13 חתמו בפני עו”ד על תצהיר זוגיות בו הצהירו על היותן ידועות בציבור ועל רצונן להביא לעולם ילדים משותפים ולגדלם בצוותא כאימהות שוות זכויות וחובות.

ביום 19.12.15 חתמו שתי הנשים על הסכם הורות המחייב את שתיהן לדאוג לכל הילדים המשותפים.  ב- 2016 נולדה הקטינה ושתיהן מגדלות אותה בשיתוף מלא כשתי אימהות לכל דבר, מעניקות לה חום ואהבה רבה מתוך תחושה עמוקה של מחוייבות ומסירות כלפי התינוקת שלהן.

השופט ברינגר קבע כי בשלו התנאים למתן צו הורות פסיקתי, חרף התנגדות היועמ”ש שטען כי מבקשת 2 אינה אזרחית ישראל, אין לה מעמד קבוע בארץ והיא שוהה בישראל מכוח היתר זמני שניתן לה ומוארך מעת לעת והסיבה השנייה היא החשש שאנשים יבקשו להיכנס לארץ ולבסס בישראל מעמד שהיה של קבע באמצעות צווי הורות פסיקתיים.

השופט בחן את טובת הקטינה וקבע חד משמעית כי טובתה שיינתן צו הורות פסיקתי כמבוקש.

תמ”ש 46860-04-18 פסק דין צו הורות פסיקתי לשתי אימהות, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות