רם גרנות הואשם ברצח אשתו סימה ז”ל על רקע מניע כספי בשל רצונה להתגרש תפ”ח 57564-12-15

Spread the love

רם גרנות (79) הואשם ברצח אשתו סימה (67) ז”ל ב-8 לדצמבר 2015, רצח שבוצע באופן אכזרי, לרבות השארת גופת המנוחה על רצפת הבית עד לבוקר למחרת. הרצח בוצע על רקע רצונה של סימה להתגרש מרם ולקבל מחצית הרכוש, משלא יכלה לשאת עוד את החיים המשותפים.

רם גרנות הוא איש עתיר נכסים, בעל בית פרטי בשווי מיליונים ועוד מיליונים בחשבונות הבנק, יוצג על ידי עו”ד גיל פרידמן מהסנגוריה הציבורית, כשהוא מסכים לשלם 258,000 ש”ח לשלושת ילדיו כפיצוי וכסכום כולל, כל אחד בחלק שווה.

בית המשפט המחוזי ת”א גזר נגדו מאסר עולם.

ב-8 בדצמבר 2015, לאחר השעה 22:00, עת השניים שהו בביתם, נטל רם גרנות פטיש אותו הכין מבעוד מועד, ניגש אל סימה שישבה בכורסה בסלון הבית, והחל להכות באמצעותו בחוזקה בראשה 19 פעמים לפחות בכוונה להמיתה, חרף זעקותיה וניסיונותיה להתגונן מפניו בידיה.

בשלב מסוים הוא דחף אותה וכתוצאה מכך היא נפלה והתמוטטה על רצפת הבית. משסבר גרנות כי היא עודנה בחיים, נטל בקבוק המכיל חומצת מלח ושפך את תכולתו על ראשה ולתוך פיה על מנת שתבלע את החומצה, בכוונה להמיתה. הנאשם חנק אותה בידיו ובמגבת שהניח על פניה, עד אשר השתכנע כי היא אינה עוד בחיים.

גרנות נאשם כי כיסה את גופתה של אשתו שהייתה שרועה על רצפת הבית באמצעות שטיח שנמצא במסדרון, והותירה במצב זה עד לבוקר המחרת. בשעה 8:00 בבוקר התקשר לבנו, הודיע לו כי הרג אותה, וקרא לו להגיע לבית. הבן ושוטרים שהגיעו זמן קצר לאחר מכן מצאו את גופת אימם מוטלת על רצפת הבית, ואת רם גרנות בחדרו כשסימני חתך בזרועותיו.

רם גרנות. מכות פטיש, חומצה, חנק
רם גרנות. מכות פטיש, חומצה, חנק

תפ”ח 57564-12-15 פרוטוקול – רם גרנות מורשע ברצח בכוונה תחילה של אשתו, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות