הגננת לאה כהן ממושב חלץ התלוננה על הורים שמתעללים בילדיהם אצל רשויות הרווחה, הגן ומכוניתה נשרפו

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-1lw

בעוד כבאים משתלטים על הלהבות ליד בית הגננת לאה כהן בקריית מלאכי, הוצת גם הגן במושב חלץ.

הגננת לאה כהן הלשינה לרשויות הרווחה על הורים וילדיהם ומכוניתה נשרפה
גננת לאה כהן מתלוננת על הורים אצל רשויות הרווחה במקום לשוחח עם ההורים

החשד: הורים שעליהם דיווחה כי הם אלימים כלפי ילדיהם, עומדים מאחורי המעשים: “אתמול נקבעה איתם פגישה אך הם סירבו להגיע. ההורים מסרו כי הם המומים שמעלים נגדם חשדות כאלה ואין להם קשר לדברים”.

עוד מסרו ההורים, שבאופן תמוה: “הגננת במקום לשוחח איתנו על חבלה של הילד בגינה, פנתה לרשויות הרווחה, כדי שיוציאו לנו את הילדים. היא גרמה לנו נזקים איומים. כל אזרח יודע שרשויות הרווחה זה הסוף של המשפחה”.

במשטרה חושדים שהורים של ילדים בגן במושב חלץ שבדרום הציתו את הגן ואת מכוניתה של הגננת מקריית מלאכי בשל תלונות הגננת על ילדיהם אצל רשויות הרווחה, שביצעו חקירות ילדים ללא ידיעת ההורים בגן.

בני משפחתה של הגננת דיווחו כי היא הגישה בעבר תלונה כיוון שנופצו שמשות מכוניתה, אך האיומים ששיגרו לעברה הורים שעליהם דיווחה כי הם אלימים כלפי ילדיהם, נמשכו. הגננת ידועה כזרועה הארוכה של משרד הרווחה, ובמקום להתייעץ ולשאול את ההורים מה קורה עם ילדיהם, פנתה ללא ידיעתם לרשויות הרווחה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “הגננת לאה כהן ממושב חלץ התלוננה על הורים שמתעללים בילדיהם אצל רשויות הרווחה, הגן ומכוניתה נשרפו

  1. בעניין הגננת לאה כהן – למען הדיוק, האלימות כלפי הילדים התעוררה עם הילדה הבכורה שהתחנכה בגן, נערכו לאמא (האבא ישב בכלא מעל 4 שנים) שיחות עם הגננת ופסיכולוג הגן האם התלוננה על קושי גדול בגידול הילדים וניסו לסייע לה. הילד השני הגיע עם חבלות קשות בפניו ובשיחה עם הפסיכולוג הוא טען שאמא הרביצה לו והסבתא אמרה לו להגיד שנפל מהסוס. המושב קטן וזה לא היה סוד שהאם שגידלה לבד את ילדיה מאבדת את העשתונות ומכה את הילדים. הילדים סיפרו לכל מי שהיה מוכן להקשיב…פסיכולוג הגן והגננת דיווחו – היא לא דיווחה לבדה היתה לה תמיכה מלאה מאיש מקצוע.

    1. גננות בגן מורות בבית ספר פסיכולוגים פסכאטרים שוטרים עוכרי דין שופטים ונציגיהם הם כולם ממשפחת הנחשים שעסוקים בהרס וחורבן משפחות במדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות