איתן אפריסיו ברונשטיין ו-81 עותרי אליטה אשכנזית נגד כנסת ישראל: “חוק יסוד מגדיר אותנו האשכנזים כאדוני הארץ” בג”ץ 3064/19

Spread the love

הכותרת אמיתית לגמרי. 81 עותרים אשכנזים מכנים את עצמם “אזרחי ישראל ממוצא אשכנזי – מערבי”, ביקשו לתקוף את הכנסת “חוק היסוד”, כשלשיטתם:

“לעותרים, קול ייחודי, חוק היסוד מגדיר אותנו האשכנזים כאדוני הארץ, ושולל מאיתנו האשכנזים את הבחירה החוקית לא להיות עליונים”.

השופט הנדל, המשתייך לקבוצת האליטה הלבנה העליונה, נפנף את העותרים על הסף ומחק את העתירה בטענה שהוגשה בשיהוי למעלה מ-9 חודשים לאחר פרסום חוק היסוד ברשומות.

שימו לב כי שופטי האליטה האשכנזית ניל הנדל, דוד מינץ ואלכס שטיין, שלושת אדוני העליון לא הטילו הוצאות כדבעי לטובת המדינה והוצאות לטובת האליטה המזרחית – מרוקאית השלטת, על עתירת סרק הזויה ומופרכת זו.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות