חוטפות הילדים הסוציאליות יוצאות ל-3 ימי כיף במלון הרודס באילת על חשבון משלמי מסי הציבור

Spread the love

עומר אדם, דודו אהרון ומתחם פינוקים: כך ייראה הגיבוש של עובדי משרד העבודה והרווחה

עובדי משרד העבודה והרווחה ייצאו לשלושה ימי גיבוש באילת ■ בכירים בשירות המדינה: התוכנית חריגה גם בהיקף הזמרים שהוזמנו, וגם בכך שאין בה אפילו מראית עין של תוכן הקשור להכשרה מקצועית

https://www.mako.co.il/news-money/2019_q4/Article-3cb75146a756e61027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=1082126421

עומר אדם, דודו אהרון, סאבלימינל, מתחם שאנטי ופינוקים, מטפלי מסאז’, הופעה של נגן סקסופון ומופע אור קולי – זאת תוכנית שלושת ימי הגיבוש באילת של עובדי משרד העבודה והרווחה – שתצא לפועל בארבעה סבבים החל מסוף החודש.

בכירים בשירות המדינה אמרו ל-TheMarker, כי התוכנית של משרד העבודה והרווחה חריגה גם בהיקף הזמרים שהוזמנו, וגם בכך שאין בה אפילו מראית עין של תוכן הקשור להכשרה מקצועית.

גם עובדי משרדים אחרים יצאו השנה לימי השתלמויות וגיבוש באילת. רשות התקשוב הוציאה את עובדיה לאילת בספטמבר, עובדי משרד הבריאות בילו בעיר בחמישה מחזורים בחודשים מאי-יוני, עובדי משרד הקליטה בינואר, הנהלת בתי המשפט ערכה השתלמות בעיר בשלושה מחזורים בספטמבר-אוקטובר, עובדי משרד התרבות והספורט היו באוקטובר, עובדי משרד המשפטים יבלו בעיר בנובמבר, ועובדי משרד האוצר בילו באילת שלושה ימים בספטמבר – במלון המלך שלמה.

לפי הנחיות נציבות שירות המדינה, המדינה מתקצבת פעילות השתלמות שאורכת יומיים לכל היותר. בימים הנוספים – העובד משתתף בעלות של 215 שקל, ומנוכה לו יום חופשה.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות