19 שנות מאסר לראיד רושרוש רצח באכזריות את תהילה נגר ז”ל רוצץ את ראשה עם אבן 30 ק”ג תפ”ח 41205-01-17

Spread the love

19 שנות מאסר לראיד רושרוש (29), מואשם כי הרג באכזריות  את תהילה נגר ז”ל (31) מקיבוץ גינוסר ביום 19.12.16, למרות שמדובר ברצח, זאת בשל העובדה כי יוצג ע”י עו”ד פרטית תמי אולמן שטענה “לכשלים מהותיים באיסוף ראיות”.

חייה של תהילה נגר ז”ל, נקטפו בדמי ימיה. אין סיבה לאלימות הקשה שנקט נגדה ראיד, כשתקף אותה ללא כל סיבה, חנק אותה, חבט בחוזקה בפניה עד שגרם לה לדימום רב ולאובדן הכרה, ובסוף רוצץ את ראשה באמצעות אבן כבדה, שגרמה למותה והותירה שרועה במקום מבלי לקרוא לעזרה.

במהלך מערכת היחסים שהתנהלה בין תהילה נגר לבין ראיד רושרוש במשך שנתיים, הוא נהג להכותה, להשפילה ולבזותה. ביום 18.9.16 הכה רושרוש את תהילה באגרוף בעינה וגרם לה להמטומה. בתאריך 12.10.16 בשעות הלילה יצאו ראיד ותהילה לבילוי בפאב בקיבוץ גינוסר. בסיום הבילוי החל ראיד להכות את תהילה באגרופיו, כשתהילה מנסה לחמוק ממנו אך הוא השיגה והפיל אותה ארצה, המשיך להכות אותה בידיו בחלקים שונים בגופה, וגרם לה לשריטות בגפיים, כאבים בראשה, בטנה ובפניה וכן לנפיחות במצחה. למחרת היום נלקחה תהילה לבדיקות בבית החולים, שם אויימה על ידי ראיד כי אם תספר על המכות, הוא יפרסם ברבים תמונות אינטימיות שלה אותן החזיק ברשותו. על אף אלימותו של ראיד כלפי תהילה, המשיכה להיות איתו בקשר, לאחר שהיה מתנצל ומבטיח שהדבר לא ישנה.

בתאריך 19.12.16 סמוך לשעה 20:00 הגיע ראיד לקיבוץ גינוסר יחד עם אחיו רוני, אסף את תהילה והשלושה נסעו לטבריה. סמוך לשעה 20:30 נפרד ראיד מאחיו רוני וסמוך לשעה 00:45 הגיעו ראיד ותהילה בג’יפ לחניון אספלט הסמוך לכביש 90, שם החל ראיד לתקוף את תהילה, כשהיא מנסה להתגונן מפניו, דחף אותה אל השיחים שבצידו המזרחי של החניון, חנק אותה בגרונה, הוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה, גרם לה דימום רב עד שאיבדה את הכרתה. או אז, גרר ראיד את תהילה לצד הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק”ג, רוצץ את גולגולתה וגרם למותה.

לאחר מכן, עזב ראיד את החניון ושב לביתו באמצעות הג’יפ. בהמשך, ובמטרה להעלים ראיות, מחק ראיד ממכשיר הטלפון הנייד שלו את רישומי השיחות ואת ההודעות שהוחלפו בינו לבין תהילה ביום מותה ועובר לו.

כתוצאה ממעשיו של ראיד, נגרמו לתהילה פצעי שפשוף בגפיים, חבלה בקרסול, שטפי דם באמות, חבלות בצוואר, מעיכה חבלתית של הראש ושברים בעצמות הגולגולת והפנים, אשר הביאו למותה.

אם לא די בכך, הרי שלאחר שרצח את תהילה נגר, הותיר אותה ראיד בזירה מתבוססת בדמה, וניסה לשוב לחייו הנורמטיביים כאילו לא ארע דבר.

עו”ד תמי אולמן באת כוחו של ראיד רושרוש ביקשה להקל בעונשו, כשהיא מפנה לאסופת פסיקה מקלה ע”פ 105/17 זיתוני נ’ מדינת ישראל, ע”פ 8146/16 אנטילי נ’ מדינת ישראל, ע”פ 6943/16 גלקין נ’ מדינת ישראל, ע”פ 3042/13 חיימוב נ’ מדינת ישראל, ועל סמך פסיקה זו טענה כי הוטל עונש ממוצע של 10 עד 12 שנות מאסר לכן היא מבקשת להפחית את עונשו של ראיד.

ראיד לא הביע אמפטיה כלפי המשפחה של תהילה ולא הביע צער ממשי על הסבל והאובדן שגרם. דבריו התמקדו בסבל שנגרם לו כתוצאה מן ההליך מיום מעצרו 20.12.16. במהלך כל תקופת מעצרו בכלא, הוא לא עבר הליך טיפולי, כך שהסיכון הנשקף ממנו הוא גבוה.

בית המשפט גזר עליו 19 שנות מאסר בפועל, שימנו מיום מעצרו 20.12.16 ופיצוי לנפגעי עבירה בסך 258,000 ש”ח.

תהילה נגר ז”ל. יהי זכרה ברוך.

תפ”ח 41205-01-17 ביהמ”ש מחוזי נצרת שופטים אסתר הלמן, יפעת שטרית, סאאב דבור – גזר דין מדינת ישראל נ’ ראיד בן חנא רושרוש ת”ז 302843339 – 19 שנות מאסר לרוצח תהילה נגר ז”ל, בת 31 שנים במותה, רוצץ את ראשה באבן שפה (מדרכה) של 19 ק”ג, קובץ pdf

ראיד רושרוש הרוצח, והקורבן תהילה נגר ז"ל. נקטפה בדמי ימיה
ראיד רושרוש הרוצח, והקורבן תהילה נגר ז”ל. נקטפה בדמי ימיה

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות