השופט יהורם שקד מבזה אבא גרוש שערער על החלטת רשמת הוצל”פ בשל סגנון הכתיבה ע”ר 44230-10-19

Spread the love

רשמי ההוצל”פ דוחקים אבות גרושים לקצה גבול הסיבולת שלהם בהחלטות הזויות ומומצאות כיד הדמיון הטובה, כשהם מחייבים את הגברים בתשלומי ריביות וקרן בסכום הגבוה מסכום החיוב המקורי. מה הפלא, שגבר שהגיש ערעור לביהמ”ש התבטא כפי שהתבטא כלפי הרשמת? הגבר לא מיוצג מאחר וחשבון הבנק שלו מעוקל, לכן אין לו אפשרות לשכור שירותי עו”ד, מצד שני הסיוע המשפטי לא נותן סיוע לגברים במצבו וגם לו היו נותנים סיוע, משך הזמן לקבלת הסיוע, זמנו של הגבר להגשת הערעור היה עובר, והיו מעיפים את הערעור שלו, כך שהגבר מסונדל וכתב ערעור בעצמו ממר לבו. בית המשפט זה לא בית ספר לנימוסים והליכות של חנה בבלי, בוודאי לאור פרשת “המין והמינויים” של עו”ד אפי נווה שקידם את עו”ד אתי כרייף לכס השיפוט דרך המיטה שלו. בית המשפט, זה היכל זימה, וסגנון הכתיבה של הגבר פשוט הולם את המעמד. אף אחד לא מצפה מגבר המועמד לתלייה שהוא ישבח את הרשמת המובילה אותו אל הגרדום.

הזכות להעביר ביקורת על רשמת כזו, היא זכות יסוד ואין מקום לשלול מאזרח את היכולת לתאר שופטת גרועה, מתאכזרת ומפלה, כמו הרשמת הזו, ולחייב את הגבר לייפות את המציאות באמצעות ניסוח של בית מרקחת, כאשר במציאות מתחוללת שואה.

החלטת השופט יהורם שקד מעבר להיותה עלובה, היא מעידה על הפליה מגדרית המובנית בדרכי השפיטה הישראלית, וכן את פעולת השופטים במחשכים באמצעים סתימת פיות, דלתיים סגורות וצווי איסור פרסום שיפים למדינות דיקטטוריות ולא למדינה המתחזה להתהדר במוסדות שיפוט דמוקרטיים ונאורים. השופט יהורם שקד מייצג התעמרות באבות גרושים, חוסר אנושיות וחוסר רצון לגלות הבנה, מה הוביל את הגבר שלא מיוצג להגיש ערעור בכוחותיו הדלים, כשברור מקריאת החלטת השופט שקד, שהגבר מתוסכל ביותר מהשתת חיוב כספי שאיננו יכול לעמוד בו וגם לא יוכל לעמוד בו ולכן הוא מבקש לבטל את הערובה שעומדת לרוב על 20,000 ש”ח. ברור גם שאם הגבר ישיג את הסכום האסטרונומי הזה, ביהמ”ש יקח ממנו את הכסף ויפקיד לטובת גרושתו, כך שבכל מקרה הגבר מפסיד.

במקום שהשופט יהורם שקד ישפוט לגופו של עניין, הוא שופט לגופו של הגבר ומסיים את התעמרותו בגבר, לאחר שהרשמת התחילה וחליטה את שהחליטה. ההחלטה מלהגת ומקשקשת בגנות הגבר המתייסר ממערכת ההוצאה להורג, שמובילה גברים להתאבדות, ובהינף הקלדה השופט מבזבז משאבי מדינה, תוך שהוא שולח את הגבר לכל הרוחות.

במקום שמשפטים יתקיימו באמצעות הוכחות וחקירות נגדיות, רשמי ההוצל”פ עושים דין לעצמם ופוסקים את שפוסקים בלי קשר לראיות המונחות בפניהם.

מן הסתם גרושתו של הגבר המסכן הזה צוהלת כל הדרך אל הבנק.

לקריאת ההחלטה הקליקו על הקישור הכחול: החלטת השופט יהורם שקד בתיק ע”ר 44230-10-19 בעניןי ערעור גבר לפטור אותו מהפקדת ערובה לטובת גרושתו, קובץ pdf

לשון הרע - בשעה שאדם מספר לשון הרע נוהגים כלפיו מידה כנגד מידה וגם בשמיים מספרים עוונותיו
לשון הרע – בשעה שאדם מספר לשון הרע נוהגים כלפיו מידה כנגד מידה וגם בשמיים מספרים עוונותיו

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

One thought on “השופט יהורם שקד מבזה אבא גרוש שערער על החלטת רשמת הוצל”פ בשל סגנון הכתיבה ע”ר 44230-10-19

  1. ממש הקוזאק הנגזל
    כל היום אכלו לי שתו לי
    אם לא היית משחק בקקי עם גרושתך ואביה החיים שלך היו נראים אחרת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות