משרד הרווחה הפקיר נשים מוכות להתעללות מצד מנהלת מעון לנשים מוכות: הרעבה, איומים והתעללות פיזית ונפשית

Spread the love

תחקיר Ynet חושף, נשים שברחו מביתן עם ילדיהן הגיעו למקלט לנשים מוכות, ספגו התעללות קשה מצד מנהלת המעון: הרעבה, אין מזגן בחדרים בחודשי הקייץ הלוהטים, והנשים מחוייבות להישאר נעולות בחדרן במרבית שעות היממה ביחד עם ילדיהן. מהבית אל הכלא הנעול.

מעון לנשים מוכות, אמור לספק עזרה ראשונה בהולה מצילת חיים לנשים שנאלצו להימלט על נפשן עם ילדיהן, לאחר שחוו אלימות בבית. אלא שמתברר שעדיף לנשים להיות מוכות על ידי בני זוגן מאשר לעבור השפלות והתעללות מצד מנהלת מעון לנשים מוכות. מעונות לנשים מוכות מתוקצבים על ידי משרד הרווחה ועל ידי המדינה, ותורמים שונים בסכומים ניכרים. בפועל הנשים הנמצאות במקלט לא מקבלות סיוע, ושום דבר מתוך הרשימה של משרד הרווחה לא ניתנת לנשים האומללות.

ראו מה מפרסמים במשרד הרווחה: “מתן סיוע וטיפול לנשים ולילדים בשעת משבר, בניית תחושת בטחון, הערכה וכבוד עצמיים”. מה בפועל מקבלות הנשים במקלט? השפלות, איומים בסילוק מהמקלט, הרעבה, שום עזרה הן לא מקבלות, וגם לא מקבלות את סל השיקום שמגיע להן כדי שיוכלו להתחיל את חייהן מחדש מחוץ למקלט.

מתוך פרסום משרד הרווחה:

פרסום משרד הרווחה המתאר מה מגיע לנשים. בפועל, הנשים לא מקבלות שום דבר מתוך רשימה זו
פרסום משרד הרווחה המתאר מה מגיע לנשים. בפועל, הנשים לא מקבלות שום דבר מתוך רשימה זו

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות