בית חולים טירת הכרמל לחולי נפש מתעללים באמא מאושפזת: מפגע תברואתי בתוך החדר ותנאי סניטריה מזוהמים

Spread the love

האמא גילה יונה אושפזה בבית חולים טירת הכרמל לחולי נפש בהחלטת בית המשפט, לאחר שהוגש נגדה כתב אישום על איומים נגד עובדת סוציאלית שחטפה ממנה את בתה. בבית החולים טירת הכרמל, מאויימת גילה על ידי אח מטפל, כי יתן לה זריקות פסיכיאטריות שלא לצורך, אם תתלונן על התנאים הקשים בהם היא נמצאת.

כל בקשה של גילה יונה נענית באיום של קבלת זריקות פסיכיאטריות הגורמות לה לשיתוק הגפיים, וחוסר יכולת לתפקד מספר ימים, שכן עד שהסם מתפוגג מדמה, הוא מותיר אותה זומבי, חסרת שליטה על גופה.

היום הכניסו לחדרה בו היא נמצאת, הומלסית עם ריח נעליים מצחין, שגורם לגילה לתחושת מחנק וקבס, כאבי ראש וקוצר נשימה. גילה אינה מסוגלת לסבול את הריח המצחין וגם לא אמורה לסבול זאת בתוך בית חולים, שאמון על רווחת המטופלים ותנאי המחיה שלהם, ובוודאי שאינו אמור להעניש את הנשים בזוהמה וחוסר סטריליות קלינית.

בבית חולים טירת הכרמל שכחו שתפקידם להבריא אנשים לא לגרום להם לחולי ובוודאי במקרה של מפגע תברואתי, כמו הגברת שהכניסו לגילה לחדר, חובה על המטפלים להסיר את המפגע המצחין לאלתר.

מדוע משרד הבריאות אינו בודק את תנאי הסניטריה, וההזנחה בבית החולים הפסיכיאטרי טירת הכרמל?!

בית חולים טירת הכרמל, קנה את שמו כבית חולים המתעמר באנשים המוחלשים ביותר, שאינם מסוגלים להתנגד.

הקשיבו לדבריה של גילה:

ראו בסרטון. מתברר שאין חדש תחת השמש, וההתעללות שנחשפה בשנת 2011 נמשכת גם כעת, באותם שיטות של הפחדה ואיומים נגד המאושפזים בכפייה ואנשים חולים.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות