פרקליטות המדינה: נרקיסיזם מול פרקטיקה

Spread the love

פרקליטות המדינה – נרקיסיזם מול פרקטיקת פשעים נגד האנושות ונגד האנושיות.

ראו צווים לקויים של שופט הבית עלאא מסראווה, כאשר נציב תלונות הציבור על שופטים מצא תלונה מוצדקת נגדו, כשחתם לפרקליטות ולמשטרה לערוך חיפוש במחשבים בלא נוכחות עדים וכאשר לא כתב בטפסי החיפוש את מספרי התיקים.

העוצמה של הפרקליטות באה לידי ביטוי בעובדה שלא איפשרו להילה גרסטל, שופטת בדימוס לשמש כנציבה על מעלליהם ופשעיהם של הפרקליטים, וגרמו לה להתפטר תוך שהם מאיימים עליהם, נוקטים שביתות על העובדה שמישהי מעזה לבקר את התנהלותם.

בקיצור, פרקליטות המדינה עבריינים עם רישיון עשו קמפיין מכוער ושקרי על חשבון משלם המסים, קרי, על חשבון הציבור. הבדיחה, היא עלינו.

פרקליטות המדינה מבזבזת זמנו של האזרח בדרך של שיהוי

פרקליטות המדינה מבזבזת זמנו של האזרח בדרך של שיהוי.

המבקר רואה בחומרה את שיהוי הפרקליטות: אין נהלים, אין יישום הנחיות, נגרם עיוות דין.

מדוח מבקר המדינה עולה כי מספר התיקים הממתינים לבירור בפרקליטויות הפליליות גדל מכ- 7,300 ב-2004 לכ- 8,000 ב- 2008. מספר התיקים העוסקים בעבירות חמורות המתינו 3-4 שנים בלי שנעשו פעולות לקידום החלטות בענייניהם.

פרקליטות המדינה עסוקה בלהוציא קמפיינים ממומנים מכספי הציבור משלמי המסים. בימים אלו כשהפרקליטות הגישה כתב אישום על ביבי נתניהו באשמת שוחד – הפרקליטות צריכה לשים מראה על עצמה, כי היא זו המושחתת שמשתמשת בכספי הציבור לקמפיינים בעלות אלפי שקלים על חשבון הציבור.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות