השופט איתי ברסלר גונן גזר דין לא מידתי: הומלס בן 36 הגיע לקופ”ח כללית המתין והמתין והמתין לא קיבל טיפול קילל ויצא עם שנתיים מאסר ת”פ 24534-02-19

Spread the love

השופט איתי ברסלר-גונן מביהמ”ש השלום באר שבע, כתב גזר דין לא פרופורציונלי נגד יוסי בן סימון, עציר, הומלס בן 36, שהגיע ב-10/2/19 לקופ”ח כללית, המתין עד בוש לקבלת טיפול, התעצבן והתחיל לקלל את הרופא, שהזמין לו משטרה.

כשהגיעה השוטרת, ביקשה מבן סימון תעודת זהות, והודיעה לו שהוא מעוכב, הוא קילל אותה והתחיל להשתולל, מאחר והשוטרת תפסה אותו בזרועו, הוא ניסה להשתחרר מאחיזתה ונתן לה מכה בפניה, כשהוא מנסה לברוח מקופת החולים.

בן סימון נתפס על ידי השוטרים מעבר לכביש, ואז בתחנת המשטרה, גילו שהיה לו אולר בכיס, בו הוא לא עשה שימוש ולא אמר על דבר קיומו.

את השופט ברסלר-גונן, לא מעניין שמדובר באדם מסכן, שהגיע לקבל טיפול רפואי, לא קיבל טיפול רפואי, ומאידך יצא עם תיק משטרתי מנונפח חסר פרופורציות לעבירה, אם בכלל בוצעה עבירה.

לא מעניין את השופט שמי שניפח את הזירה, זו השוטרת שיכלה לנהוג במתינות ובאורך רוח כלפי אדם חולה, ובטח לא לדבר אליו בהתנשאות. בנוסף, היחס של הרופאים גרוע ביותר, השירות שלהם מתחת לכל ביקורת, ולא פלא שאנשים חולים, פונים לרפואה פרטית, ואנשים עניים כמו בן סימון, נאלצים להמתין שעות ארוכות לקבלת טיפול או יחס מהרופאים, כשבמקרה של בן סימון “הטיפול” שקיבל זו ניידת משטרה ומעצר מאז ועד היום, ומתברר שלעוד שנה ורבע, אם מורידים את המינהלי הכפול.

השופט ברסלר-גונן, גזר 24 חודשי מאסר נגד יוסי בן סימון, שיוצג על ידי עו”ד מהסנגוריה הציבורית, שלא ממש סייע בידו, אלא קבר אותו יותר.

גזר דין מקומם ביותר. נקווה שעורך הדין יגיש ערעור על חומרת העונש, שכן אף אחד לא נפגע למעט יוסי בן סימון הנאשם עצמו.

גזר דין ביהמ”ש שלום ב”ש ת”פ 24534-02-19 מדינת ישראל נגד יוסי בן סימון, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות