הרב שמואל פיורץ “מאכער” שתיווך את העסקה לסחר בתינוקות עם הרבנית רבקה סגל

Spread the love

הרב שמואל פיורץ, אב לתשעה כבן 44, איש עסקים המחלק את זמנו בין ניו יורק לירושלים, הוא החשוד כ”מאכער” שתיווך את העסקה הנחקרת במסגרת הפרשה. בחודש מאי נעצר על ידי היחידה המרכזית של מחוז צפון במשטרה ואחר כך שוחרר בתנאים מגבילים. לאחרונה הועבר התיק לעיון פרקליטות מחוז צפון. מאז עלה שמו כחשוד במעורבות בסחר בתינוקות נוספים.

במסגרת הפרשה נחקר החשד כי ילדיהן של שתי נשים נלקחו לאימוץ, בהליך שלטענתן נכפה עליהן בתחבולות ובלחצים נפשיים. האחת היא י’ צעירה פגועת נפש בהריון מתקדם שנחטפה, על פי החשד, לארצות הברית בתחבולות ותחת לחצים בלווית האפוטרופסית שלה, בוצע בה ניתוח קיסרי, תינוקה נלקח ממנה מיד עם לידתו, והועבר שם לזוג חרדים אמידים חשוכי ילדים. עדי היא אם לעוד שלושה ילדים שתאומותיה נלקחו ממנה בנסיבות דומות.

המשטרה מייחסת לרב פיורץ בין היתר עבירות של גניבת ילד, סחר בבני אדם להולדת ילד, מסירת ילד לאימוץ שלא כחוק וקשירת קשר לעשות פשע. הוא חשוד כי הוא ושותפותיו הטיסו את קורבנם, אישה פגועת נפש, ללדת בארצות הברית, באמצעים לא חוקיים ובניגוד לרצונה.

לאחרונה הותרו לפרסום שמותיהם של מעורבים נוספים בפרשה, בהם הרבנית רבקה סגל שטסה עם י’ לניו יורק ליילוד תינוקה, עורכת הדין רות אשרף-ממן, ונחמה בתיה דייטש, המנהלת בעיר מרכז חרדי לטיפול בפגועי נפש.

בית המשפט לענייני משפחה בנצרת פסק פיצויים בגובה 600 אלף שקלים לטובת י’, לאחר שתבעה את האפוטרופוסית שלה, לאחר שלדבריה הוצאה על ידיה מהארץ לארה”ב, בהיותה בחודש שמיני להריונה, ללא הסכמתה ובניגוד לרצונה.

https://shemtov1.com/2019/11/25/%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%a8%d7%91%d7%a7%d7%94-%d7%a1%d7%92%d7%9c-%d7%a9%d7%97%d7%98%d7%a4%d7%94-%d7%9c%d7%90%d7%9e%d7%90-%d7%99-%d7%9c-26-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%aa%d7%99%d7%a0/

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות