רשות המסים חוקרת את חיים כץ שר הרווחה לשעבר על העלמת מסים ועשיית רווחים כספיים במסגרת תפקידו שלא כדין

Spread the love

לאחר שהתפטר באוגוסט מתפקידו כשר העבודה והרווחה, יו”ר מרכז הליכוד עשוי להתמודד בחזית משפטית נוספת ■ ההודעה על פתיחת החקירה נמסרה ליו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין

https://www.themarker.com/news/politics/1.8223830

חיים כץ התפטר באוגוסט האחרון מתפקידו כשר העבודה והרווחה, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע כי הוא יגיש נגדו כתב אישום בגין מרמה והפרת אמונים.

לפי כתב האישום, כץ נהג בזמן שהיה חבר כנסת וראש ועדה בניגוד עניינים בין תפקידיו הציבוריים לבין האינטרסים הפרטיים שלו ושל חברו, איש שוק ההון מוטי בן ארי. בנוסף, הוא הציג מצג שווא מרמתי בפני ועדת הרווחה ובפני ועדת האתיקה. היום התברר כי כץ עשוי להתמודד בחזית משפטית נוספת – רשות המסים עדכנה את יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין כי היא פתחה בחקירה נגד כץ.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות