תעשיית האימוץ של השופט אסף זגורי שלח קטינה בת 4 לאימוץ סגור במקום להשאיר אותה בתוך המשפחה תיק אימוץ 17/19

Spread the love

אסף זגורי שופט לענייני משפחה מנסה למתג את עצמו כשופט ליברל, אולם בפועל הוא שופט ארסי ומסוכן ביותר למשפחות מוחלשות, שכן הוא תולש ילדים ממשפחתם, מפזר אותם לאימוץ, ומרגיש את עצמו כמו רובין הוד של תעשיית האימוץ.

לפנינו מקרה מזעזע על אמא, שבכל מקום מלכלכים עליה, כותבים נגדה דברי בלע ולשון הרע, ופשוט לא עוזבים אותה במנוחה, בשביל לקחת ממנה את בתה שהוצאה ממנה בגיל שנתיים.

השופט אסף זגורי לא מסביר מדוע המשפחות של האבא או האמא יוכלו לאמץ את הילדה הקטנה בת ה-4. הוא כותב וכותב וכותב 25 עמודים מלאי דברי בלע ושיטנה נגד האמא, ואפילו לא משפט אחד מה ניסו הרווחה לעשות כדי להשאיר את הילדה בתוך המשפחה.

האמא עברה עם הרווחה ויה דה להרוזה שלא תיאמן. במשך שנתיים האמא עוברת אבחון ומבדקים, עד שמוטטו אותה לגמרי בשביל לחטוף ממנה את בתה.

שימו לב לשטניות של השופט אסף זגורי, הוא לא כותב את שמה של היועמ”ש המנוולת, חוטפת הילדים, ולא מציין אף שם של עורך דין שמעורב בתיק אימוץ זה, מאחר ולעורכת הדין היועמ”ש רקורד של חטיפות ילדים בלתי מוצדקות, וכך במסווה של מילים מרושעות כלפי האמא, הוא גונב ממנה את פרי רחמה.

האמא עברה אבחון מסוגלות הורית אצל בודקים מטעם הרווחה, שכתבו מה שהורו להם ברווחה לעשות, והילדה בת 4 שנים בחודש שעבר, עברה אף היא אבחון פסיכולוגי.

הרווחה טוענת:

“לא ניתן היה למעשה לסייע לאם לגדל את הקטינה בשל התנגדותה והיעדר יכולתה להיתרם מקבלת סיוע של שירותי הרווחה וגורמים נוספים בקהילה”.

משפט זה מסכם את כל תעשיית הסחר לילדים לאימוץ ואת הנבזיות של השופט אסף זגורי. איפה כתוב שהאמא בכלל ביקשה סיוע מהרווחה? האמא מתנגדת לרווחה, היא לא מעוניינת שהם יכנסו לה לורידים. היא רוצה מהם שקט. היא רוצה לגדל את הבת שלה, כמו שהיא מבינה, והיא מעדיפה לבקש תרומות של אוכל מאנשים בפייסבוק מאשר לפנות לרווחה.

הרווחה טוענת ש”לילדה יש עיכוב התפתחותי, פגיעה בהתקשרות ונזקים רגשיים מהם היא סובלת בשל שהותה עם האם בשנתיים הראשונות לחייה”.

הבלים! אם יש לילדה עיכוב התפתחותי, הוא נובע מהלחצים האינסופיים שהרווחה שמה לאמא. איך הרווחה יכולה לבדוק נזק רגשי לקטינה בת 4 שנים? ואיך אפשר להפיל את הנזקים הללו על האמא? הנזקים הללו נגרמו כתוצאה מהאבחונים של הרווחה על הילדה המסכנה, שהעובדים הסוציאליים יורדים לחייה, במקום לתת לה לשחק בפלסטלינה ולגו, לצפות בטלויזיה במיכל הקטנה, ובדמות החינוכית יובל שם טוב, הילדה עוברת מפסיכולוג מכוער אחד למשנהו, ויש לה בלקאאוט מכל המטפלים של הרווחה.

הילדה הוצאה ממשמורת האמא, ובמשך שנתיים היתה במשמורת הרווחה, אז איך אפשר לטעון שהנזקים נגרמו כתוצאה מהשנתיים הראשונות של הילדה? הנזקים שנגרמו – הם עקב הזנחה פושעת של הרווחה. הם האשמים בנזקי הילדה ובהרס התא המשפחתי של הקטינה המסכנה.

בעניין האבא, נטען שהוא הפסיק לבקר את הילדה במרכז הקשר, מאחר והרווחה לכלכו נגדו בלי סוף, כשהם טענו שהוא נעדר קשר עם הבת שלו שהוצאה ממשמורת האמא. הרווחה לא איפשרה לבני הזוג הללו לגדל את הבת שלהם, וראו בילדה מלכתחילה סחורה לאימוץ.

ניתן לנתח כל עמוד בפני עצמו, ולהוכיח את הכשלים והפשעים של השופט אסף זגורי ביחד עם חברותיו עלוקות הסחר בילדים, אבל למה לנו? אנו בטוחים שכל הורה שמידת תבונה בו, יוכל להבין שמדובר בדברי שיטנה שנועדו להצדיק את הפשעים הנוראיים שגרמו הרווחה למשפחה.

הרווחה טוענת שהאבא מוכר כחולה נפש הסובל מסכיזופרניה על רקע של שימוש בעבר בסמים והוא נקי 15 שנים.

אם אדם נקי 15 שנים, זה אומר שהוא לא לוקח סמים פסיכיאטריים, והוא כן כשיר לגדל את בתו.

על האמא כתבו שהיא סובל מנכות על רקע נפשי, הפרעת אישיות בלתי ספציפית. מישהו יודע מה זה האבחנה הזו? מה הקשר לאבחנות הללו לבין יכולתה ומסוגלותה של האם והאבא לגדל את הילדה שלהם?

הרווחה טוענת שלאמא נטיה להתפרצות. בואו נראה הורה, שהרווחה נכנסת לו לוורידים והוא נשאר רגוע.

ההתנהגות האלימה והבריונית היא של רשויות הרווחה, כולל השופט. והנה יוצא המרצע מן השק בעמוד 2 כשכתוב שהקטינה בעצם רוב חייה מיום לידתה, הייתה בחסות רשות הרווחה, ובכלל לא הייתה בשנתיים הראשונות אצל האמא, אז למה השופט מגולל את פשעי הרווחה על כתפי האמא המסכנה?

עובדה היא שהאמא חזרה לגור עם האבא, שכן הם ביקשו לגדל את הילדה שלהם, אולם הרווחה לא איפשרה להם זאת.

ראו למשל את סעיף 6 שבו השכנה מדווחת לרווחה שהיא שמעה את האמא מקללת את הבת שלה וסוטרת לה. במקום שהשכנה תדפוק בדלת של השכנה שלה, תשאל אם היא זקוקה לעזרה, היא מדווחת לרווחה שהיא שומעת קללות וקול של סטירת לחי.

סעיף 8 נכתב: “האם עצמה השמיעה טענות קשות כלפי שירותי הרווחה לפיהם נעשה ניסיון להרוויח כסף באמצעות חטיפת הילדה ממנה. האם התפרעה בדיון, צעקה, ועזבה את האולם במהלכו. יצויין כי גם אמה של המשיבה, הסבתא (מצד האם) נכחה בדיון וביקשה לקבל את הקטינה לחסותה.”

סעיף זה מאיין את השקרים של דיווחי השכנה, שכפי הנראה לא היו ולא נבראו, ומוכיח כי ישנה סבתא שמעוניינת לגדל את הילדה.

עובדה היא כי האפוטרופוסות לדין התרשמה מהאב, כי חרף בעיותיו הוא מטופל בקביעות ונערך לגדל את הקטינה בהתאם.

הילדה הוצאה למשפחת קלט חירום ביום 29.10.17 ונלקחה מהוריה.

בית שבתי לוי, הנמצא בידיים פרטיות, ומתעלל באופן קבוע בקטינים חסרי ישע העלילו נגד האמא אף הם דברי בלע חסרי בסיס. סיפורי בדים שאין להם שום אחיזה במציאות. שקרים על גבי שקרים.

על בית שבתי לוי ראו תחקירים, הקליקו על הקישורים הכחולים:

הקטין הפצוע, נחנק על ידי מדריך בבית שבתי לוי חיפה

התעללות סדיסטית בית שבתי לוי בית בית היתומים בחיפה מדריך חנק קטין

הזנחה חמורה של קטין בן 5.5 בבית שבתי לוי חיפה: נחבל במצחו מחלון אלומיניום שהושאר פתוח

עו”ס חוק הנוער לשכת רווחה קצרין חטפה ילד אוטיסט בן 5 לבית שבתי לוי מאמא שהחלימה ממחלת הסרטן: “תטפלי בעצמך ואנחנו נטפל בילד”

בית שבתי לוי חיפה מחנה ריכוז לילדים: ידיים פרטיות הסוחרות בילדים

“מחקו את שמות המשפחה ממכתבי האימוץ” עדות מרופא שעבד בבית שבתי לוי חיפה

הרווחה ביצעה הפרד-ומשול בין ההורים. סכסכו בין האבא לאמא, כך שכל אחד פגש את הקטינה בנפרד, וההורים עברו אבחונים ללא הבת שלהם אצל מומחים תאבי בצע, שתמורת תשלום כתבו את מה שהעו”סית הכתיבה להם.

הפסיכולוג שאבחן את האבא כתב: הוא אינו מסוכן לקטינה, ויש לו מוטיבציה גבוהה מאוד ליצור עמה קשר, אך עם זאת יחסי האובייקט דלים, תפיסת הזולת שטחית, וממוקדת במאפיינים חיצוניים ועל רקע זה יתכן קושי לתפוס את צרכיה של בתו באופן אינטגרטיבי…“.

אם האבא איננו מסוכן לביתו ויש לו מוטיבציה גבוהה ליצור עימה קשר, זה מייתר את שאר המשפט ואת יתר ההבלים שכתבו נגדו. ילדה צריכה אבא שיאהב אותה, הורים שיאהבו אותה. כל השאר יבוא לבד. הילדים חיים בתוך חברה, עם חברים, לומדים מהגן מהחברים שלהם, נפגשים בגינה, הולכים לחוגים ועוד.

הפסיכולוג ממשיך בהבלים שלו כשהוא כותב על הצרכים החומריים של הילדה ומלהג כל מיני מילים שלא קשורות בכלל לבדיקה אליה נדרש.

תראו גם איך השופט סוחר הילדים אסף זגורי מסיים את פסק הדין כשהוא לוקח משפט שאמרה האם ומוציא אותו מהקשרו, כאילו שהאמא ויתרה על הילדה שלה, בעוד שהאמא לא רק שלא ויתרה על ביתה. היא נלחמה עליה בחירוף נפש. האמא והאבא.

הרווחה והשופט, עשו על המשפחה הזו אמבוש, וגנבו ממנה את הילדה שלהם לאימוץ סגור, בניגוד לחוק האימוץ, הנותן עדיפות לילד להיות במשפחה. בושה למדינת ישראל. בושה לשופט אסף זגורי, שהוא מתגאה בפסק דין שכל כולו הרס המשפחה וסחר בילדים. נאחל לו שיסחרו בילדים שלו, כדי שיבין את הפשעים שהוא מחולל. נבלה.

אסף זגורי סוחר בילדים של הורים עניים תיק אימוץ 17/19, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות