ביהמ”ש המחוזי קבע שנת מאסר אחת לפסיכולוג מטריד המין יוסי לזר ע”פ 41376-05-19

Spread the love

שנת מאסר אחת. זה מה שירצה הפסיכולוג יוסף ישראל לזר, שערער על החלטת ביהמ”ש השלום בת”פ 46643-10-15 ביהמ”ש שלום קרית-שמונה.

הפסיכולוג לזר הורשע בעונש שנתיים מאסר, קנס למדינה 3,000 ש”ח ופיצוי למתלונן בסך 150,000 ש”ח. בערעור טען הפסיכולוג לזר, כי יש לזכות אותו מכל העבירות אשר יוחסו לו בכתב האישום, והן על חומרת העונש, שכן במקרים כאלו יש להסתפק בעונש שאיננו כולל מאסר בפועל, כי אם על תנאי, או לחילופין מאסר שירוצה בדרך של עבודות שירות.

רישיונו של יוסף ישראל לזר, לעסוק כפסיכולוג לא נשלל.

כנגד לזר התלונן בחור יליד 1987, שהיה בתקופה האמורה סטודנט לפסיכולוגיה במכללה, וההיכרות עם לזר החלה ביום 2.1.14 בעת שהמתלונן פנה אליו שיערוך לו אבחון בנוגע להפרעות קשב וריכוז מהן סבל.

את הסיפור המלא ניתן לראות בתחקיר “המתחזים”.

ביהמ”ש המחוזי הפחית שנת מאסר בשל העובדה שהפסיכולוג זוכה מביצוע עבירה של “קבלת דבר במרמה”, שיש בה כדי להצדיק הקלה בעונשו של לזר, ועל כן הופחתה שנת מאסר.

https://www.mako.co.il/tv-doco/Article-9ca8e43b2f00d61027.htm

פסק דין ביהמ”ש מחוזי על ערעור יוסף ישראל לזר. הופחתה שנת מאסר לפסיכולוג לזר, כך שהוא ירצה שנת מאסר אחת בלבד ע”פ 41376-05-19, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות