28 שנות מאסר לרוצח טריקו ברהנו במסגרת הסדר טיעון רצח את אלן פרנקלין קי קשיש כבד שמיעה יליד 1939 ללא הכרות ביניהם תפ”ח 58246-02-18

Spread the love

אלן פרנקלין קי (80), קשיש כבד שמיעה יליד 1939 התגורר ברח’ נחום 27 נתניה, כשהרוצח ברהנו התגורר עם בני משפחתו בשכנות למנוח, בדירה בבית סמוך, מספר מטרים מדירתו של אלן.

ביום 26.1.18 בסביבות השעה 17:00 נכנס ברהנו לדירתו של השכן אלן, שדלתה היתה פתוחה, בעת שאלן שהה בה עם הכלב שלו. אלן היה במקלחת, ואז היכה ברהנו את אלן בחוזקה באמצעות אגרופים מספר פעמים, בפניו ובראשו ובגוו, בכוונה לגרום למותו. כתוצאה מהמכות שחטף, אלן נפל על רצפת חדר המקלחת ונפטר תוך זמן קצר מנזק חמור למוח או מהתקף לב שנגרם בשל המכות שהיכה בו ברהנו.

ברהנו לקח את מפתח דלת הכניסה לדירה, וחיש רכוש בעל ערך במקומות רבים בדירה, פתח את הארונות השונים בדירה, הוציא פריטים שונים ופיזרם על רצפת הדירה, הזיז את המקרר ממקומו והעמיד אותו באלכסון באופן שחסם את הכניסה למטבח, הוציא את תכולתו ופרס אותה על שיש המטבח.

ברהנו גנב את התיק של אלן בו היה טלפון סלולרי, תעודת זהות, ארנק עם כרטיסים שונים ועוד דברים ושם אותם בבית שלו. בשביל להסוות את הרצח, ברהנו ניסה להצית את אלן, כשהוא שורף אותו בראשו, צווארו, חזהו, כתפו הימנית וגפיו העליונים והתחתונים, וניסה להצית את הדירה בשירותי, במקלחת, בחדר המגורים, בחדר השינה ובמקומות נוספים, ומרח חומר בגוון שחור על קירות חדר המקלחת.

בנוסף, ברהנו כיסה את חלון חדר המגורים באמצעות שקית אשפה שחורה, פיזר מזון כלבים על גופו של אלן, פרם ריפוד כיסאות חדר המגורים, ופיזר אותו במקומות שונים בדירה.

יום למחרת 27.1.18 בשעה 20:00 בערך בעת שברהנו שהה בדירה של אלן, הגיעה לדירה בתו של אלן, על מנת לבקר את אביה ולדרוש בשלומו, לאחר שאבא שלה לא השיב למסרונים ששלחה לו במהלך סוף השבוע. כשהבת של אלן הגיע לדירה, היא דפקה על הדלת מספר פעמים וקראה לאבא שלה ולא היה מענה.

לפתע, פתח ברהנו את הדירה של אביה, התקרב לבת, והיכה אותה בראשה מספר פעמים באמצעות פטיש. הבת נפלה על הרצפה על הצד, וברהנו הוסיף והיכה אותה באמצעות הפטיש ברגל שלה.

הבת ניסתה לברוח מהמקום, כשהיא זוחלת על הבטן ומדממת מהראש, ואז ברהנו תפס את הרגליים שלה, ניסה למשוך אותה לתוך הדירה. הבת הצליחה להשתחרר מאחיזתו וברחה בריצה מהמקום, כשהיא נשענת על קיר והחלה לזעוק לעזרה.

ברהנו ברח מהבית של אלן לכיוון שטח פתוח סמוך ונתפס סמוך לבית שלו ביום המחרת.

כתוצאה ממעשיו, נגרמו לבת חבלות בראש ודימום וחבלות בידה וברגלה השמאלית והיא נזקקה לטיפול רפואי.

בתסקיר קורבן עבירה מפורט על הטראומה הכפולה שעברה הבת בשל רצח אביה ובשל תקיפתה שלה. היא סיפרה שאבא שלה עלה לארץ לפני 13 שנים והתגורר איתה בבית ובהמשך לכך התגורר בשכונתה, והקשר ביניהם היה משמעותי ביותר, והיא חוותה את מותו הפתאומי והאלים של אביה כאובן קשה במיוחד, אובדן טראומתי שהותיר אותה בחווית התפרקות מוחלטת, כך שהיא לא תפקדה בבית ובעבודה וגם הקשר הזוגי שלה נפגע.

אלן פרנקלין קי. נרצח במקלחת
אלן פרנקלין קי. נרצח במקלחת

המדינה טענה שהמחוק לא ביטל את עונש מאסר העולם אלא קצב אותו כעונש מירבי בתקופה קצובה של הגבלה ל-30 שנות מאסר לכל היותר.

הסניגור ביקש לפרוס את התשלום של 258 אלף ש”ח מהמשכורת שברהנו יקבל בכלא בגין עבודתו, בשים לב לכך שמשפחתו אינה יכולה לשלם את הסכום בהיותה נתמכת ביטוח לאומי.

סופו של דבר בית המשפט קבע 28 שנות מאסר החל מיום מעצרו של ברהנו מיום 28.1.18 ופיצויים בסך 258 אלף ש”ח למשפחתו של המנוח.

גזר דין תפ”ח 58246-02-18 מדינת ישראל נ’ טריקו ברהנו – 28 שנות מאסר לרוצח אלן פרנקלין קי קשיש כבד שמיעה בן 80 ללא הכרות בין השניים ותקיפת ביתו בפטיש, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות