פרשת השופטים הנוקמים: בקשת פסילה לעליון נגד השופט בני שגיא תמחר תיק 120 אישומים ב-500,000 ש”ח לפי 4,000 ש”ח לכל אישום ע”פ 8306/16

Spread the love

מכירים עורך דין או עורכת דין שגובה 4,000 ש”ח על תיק פלילי באישום אחד? אם אתם מכירים מישהו כזה מוזמנים לכתוב את שמו או שמה בתגובות מטה. לשכת עורכי הדין בתמחור שכר הטרחה שלה לתיקים פליליים ממליצה על שכר של כ-9,000 ש”ח לאישום אחד בתיק פלילי, לעורך דין מתחיל.

בפרשת הבלוגרים, מדובר במגה תיק, כשהפרקליטות הגישה תיקון כתב האישום, במקום לצמצם האישומים הוסיפה 30 אישומים נוספים, והפכה את התיק למגה-פייק, שכן בעת המעצר של העיתונאית לורי שם טוב, נחשפה פרשת “מין ומינויים” של עו”ד אפי נוה עם עו”ד מלשכת עורכי הדין שהתלוננה נגד שם טוב. האימרה האומללה של אותה עורכת דין שהתיימרה להיראות פוריטנית בציבור, נחשפה כאחת שניסתה לקדם את בעלה לביהמ”ש המחוזי, דרך המיטה של עו”ד אפי נוה. אבוי לבושה. אם לא די בכך, בעת מעצרה של העיתונאית לורי שם טוב, התראיין פרקליט המדינה שי ניצן בפני שופטים מכהנים בכתב האישום, וזו הסיבה שהמעצר של העיתונאית התמשך שנתיים וחודשיים, בטרם התחיל המשפט.

“אמרו עליי: ‘אולי גם אני אשכב עם אפי ואקבל תפקיד'” / שמעון איפרגן, מאקו

הזיונים של אפי נוה / אמיר זוהר, פוסטה

הסנגוריה הציבורית, התפטרה מהתיק של לורי שם טוב, לאור העובדה, כי העורך דין המייצג הפסיק להתפרנס בשל שעות העדויות הבלתי נתפסות שקבע השופט בני שגיא מ-9:00 בבוקר עד 19:00 בערב פעמיים בשבוע, הוביל לכך, שבסופו של דבר, העיתונאית לורי שם טוב נותרה ללא יצוג בתיק של 120 אישומים. בדיון שהתקיים באולמו של השופט בני שגיא ביום 12/12/19 שעה 12:00, התקיים מחזה מבעית, בו השופט בני שגיא, לא איפשר לעיתונאית לורי שם טוב להתבטא, ולמסור לו את עילת הבקשה הראשונה שהוגשה נגדו על ידה, לפסילתו.

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות