פרשת השופטים הנוקמים: תלונה נגד השופט בני שגיא משוא פנים, זלזול ורמיה לא איפשר ללורי שם טוב לומר את דבריה במהלך דיון לפסילתו ת”פ 14615-04-17

Spread the love

במהלך דיון לפסילת השופט בני שגיא, ראו בקישור כאן: בקשת פסילה לעליון נגד השופט בני שגיא תמחר תיק 120 אישומים ב-500,000 ש”ח לפי 4,000 ש”ח לכל אישום ע”פ 8306/16

לא איפשר השופט שגיא, ללורי שם טוב לשאת דברים מעבר ל-2 דקות, בתואנה כי היא משתלחת בפרקליטות ואין זה קשור לבקשת פסילת בית המשפט. שם טוב, לא השתלחה בפרקליטות, והפרקליטות קשורה בחבל הטבור לבקשת הפסילה של השופט שגיא, הואיל והפרקליטות היא התובעת בתיק.

השופט שגיא השמיט דברים שנאמרו במהלך הדיון מהפרוטוקול, שמשמעותן חשובה להגנת לורי שם טוב, אישומים שבסיסן העלבת עובדי ציבור באתרי ג’נק במרשתת.

העדר ייצוג לורי שם טוב בתיק אדיר מימדים זה, עקב התפטרות הסנגוריה מייצוגה באוגוסט 2018, נובע מכך שהשופט בני שגיא קבע דיונים צפופים רווי עדי תביעה שהסנגור מטעם הסנגוריה לא יכול לייצג במסגרת התקציב שהוקצה לו ולכן התפטר. השופט בני שגיא המשיך באופן “טריקי” להכשיל כל אפשרות של יצוג ראוי ללורי שם טוב ואינו מאפשר לה לשאת דבריה בבית המשפט כשהוא נוהג באופן בריוני, כוחני ובוטה.

התנהגות השופט בני שגיא ירודה לנורמה המצופה משופט, עובד ציבור ואדם.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות