עו”ד שמואל מורן מייצג אימא מנכרת קטינה (10) מאביה: “בין זכויות הילד נמנית הזכות לסרב להיות בקשר עם אביו” תמ”ש 23911-02-10

Spread the love

עו”ד שמואל מורן מתפרנס מנשים מנכרות ואלימות. הוא מתבשם במחמאות עצמיות, ומשלם הון לחברות פרסום למתג עצמו כמומחה לדיני משפחה. כך למשל, הוא שילם מעל 10 אלף ש”ח לחב’ Duns שתציג אותו כמומחה מעל 30 שנה בענייני משפחה. הוא נואם באופן קבוע בכנסי לשכת עורכי הדין, מרצה בפורומים שונים הדנים בזכויות הילד ודיני משפחה. אלא מאי? מדובר בעורך דין הנוהג בשיטות אלימות להרס כיבוד הורים, ותומך נלהב בניכור ילדים מאביהם.

קיראו החלטה של השופט ארז שני, על התנהלות מזעזעת של אימא שמסרבת לאפשר לילדה בת 10 קשר עם אביה, מחדירה לילדה מחשבות שווא לראש וממלאת לה את המוח בשקרים והרעלה נגד האבא. השופט שני הורה על חידוש קשר בין הילדה לאביה באמצעות פסיכולוג מלווה. האימא עושה הכל לטרפד את הקשר, ולא בוחלת בשום אמצעים, לרבות אישפוז של הילדה בבית חולים פסיכיאטרי “שלוותא”, משם שוחררה בלא טיפול תרופתי, כשהמלצת הפסיכיאטרית הייתה לא לקבוע הסדרי ראייה בין האבא לביתו. השופט קבע אחרת.

עו”ד שמואל מורן, הקצין עמדתו וטען כי הילדה תתאבד, אם תצטרך לפגוש באביה. השופט ארז שני לא התרגש מההזיות של עו”ד מורן וכתב:

“אין כל דרך לנבא באמת אובדנות ואם הם אומרים כך, נאמנה עלי דעתם. כל שיודע אני הוא כי לעת הזו מדובר בתסמיני חרדה הקיימים אצל הקטינה מן המפגש עם האב. אלא שתסמיני חרדה אלו, גם כאשר פנתה הקטינה למיון, לא הצריכו טיפול תרופתי כלשהו קבוע אף לא זמני.”

ושיא השיאים, השופט מצטט מדבריו של עו”ד שמואל מורן:

“לשיטתו של עורך דין מורן, בין זכויות הילד נמנית אף הזכות לסרב להיות בקשר עם מי מהוריו. במילים אחרות, תוקף עורך דין מורן את הסברה ולפיה בלתי חוקי הוא לילד (בלא טעם של ממש) לסרב להיות בקשר עם מי מהוריו.”

במקרה כאן מדובר בסרבנות של קטינה בת 10 לפגוש באביה. השופט ארז שני אומר: אינני מוכן לקבל כי קטין בן 10, בן 11 או בן 13 רשאי להחליט כי “מתגרש” הוא מהוריו. הדין הישראלי הכיר בכך שבגרות נפשית או פיסיולוגית אשר לא הגיעה לפרקה אינה מעניקה לקטין הזכות לקבל החלטות הרות גורל, ובכך הדין מגן על הקטין מפני מניפולציות של הורה אחד כלפי ההורה האחר.

בתיק שלפנינו מדובר באימא המבצעת ניכור הורי של הילדה כלפי אביה מיום היוולדה של הילדה. התיק מתנהל מפברואר 2010, כשהילדה כיום בת 10 והאבא משווע לקשר עם ביתו.

החלטת השופט ארז שני בתיק ניכור הורי תמ”ש 23911-02-10 חידוש קשר בין קטינה בת 10 עם אביה חרף ניכור הורי קשה שמבצעת האימא, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות