שנה למאסר האימא יהלומה אשכנזי לצורך הכשרת אימוץ בתה במשפחה זרה

Spread the love

יהלומה אשכנזי, אימא של נויה, לא הצליחה להתמודד עם דורסנות ובריונות משרד הרווחה שחטפו ממנה את בתה, כתבו נגדה תסקירי זוועות שקריים, הלקוחים מעולמם החולני של העובדים הסוציאליים.

משרד הרווחה דאג להרחיק את האימא הצנומה ששוקלת פחות מ-40 ק”ג, לכלא נווה תרצה באשמה הזויה של תקיפת עובדת סוציאלית, בעוד שיהלומה לא נגעה בעו”סית. כל שעשתה, שברה חלון של רכב, למי שחטפה ממנה את בתה. על כך קיבלה 18 חודשי מאסר בתום דיון אחד, כשעורך הדין מטעם הסנגוריה הציבורית, התנהג כמו פרקליט ואישר אישומים שיהלומה לא נחקרה עליהם ולא ביצעה אותם.

בתמונה שלפניכם, תוכלו לראות אימא נמרה גם בחיים האמיתיים שמעולם לא ויתרה על הבת שלה.

בכלא נווה תרצה, עוברת יהלומה עינויים מהסוג הסדיסטי והחולני של המדינה, שמתייחסת לאסירות כמו לזבל, שולחים אותה לצינוק הפרדה לצורך שבירת רוחה הרצוצה ממילא. קור מקפיא שחודר לעצמות, ושינה על קבר מבטון. יהלומה הייתה צריכה להשתחרר בשליש לפני חודשיים, וסורבה. מדינה נגד אימא קטנה אחת.

אנו מקווים שבחנוכה יקרה הנס ויהלומה תשתחרר מביב השופכין של נווה תרצה.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות