התנועה להרס השלטון בישראל באמצעות עו”ד אליעד שרגא הגישה צו עיכוב למינוי עו”ד אורלי בן-ארי גינזברג כפרקליטת המדינה בג”ץ 8410/19

Spread the love

“התנועה” מתיימרת בתואר בומבסטי מטעם עצמה, פועלת בניגוד לטובת השלטון של מדינת ישראל, ומנסה לכפות פרקליט מדינה מטעמה, שיהא נוח לאינטרסים של בעלי הון, שיעמדו בשלטון הפרקליטות, וימשיכו להחריב כל חלקה טובה במדינת ישראל. כך למשל בתקופתו של הטרוריסט שי ניצן, הוגשו כתבי אישום בשיטות הרחוקות שנות אור ממדינה דמוקרטית. בפרשת השופטים הנוקמים, הטמינה משטרת ישראל תוכנת רוגלה בתוך ביתה של עיתונאית לורי שם טוב, ומשהוגש כתב אישום והוגשה בקשה לגילוי מסמכים המדינה הוציאו תעודת חיסיון לשיטת הריגול שבה היא מתנהלת.

לאליעד שרגא אין מעמד משפטי. מי הוא בכלל? מניין צץ? מי מממן אותו? ובהיותו בגדר סתם אדם הדחוף אפו לעניינים שאינם שלו, ללא מינימום גילוי נאות מי הוא, מה הוא ומה קשרו עם השופט מני מזוז, היועמ”ש מנדלבליט והפרקליט היוצא שי ניצן ועיתונאי החצר של הפרקליטות כגון אביעד גליקמן ואחרים. מדובר בעתירה בלתי סבירה שאין לה ידיים או רגליים בדין.

אדם בשם אליעד שרגא מגיש עתירה לבית המשפט העליון להפריע לשר המשפטים לנהל את ענייני משרד המשפטים. כבר בשלב זה נשאלת השאלה מי זה האיש הזה וכיצד הוא מעז לדחוף את האף שלו למסדרונות משרד המשפטים ומסדרונות בית המשפט העליון.

חמור אף יותר מכך, הנ”ל מתהדר בנוצות של אביר איכות השלטון כאשר אין שום קשר בינו ובין עמותתו לאיכות השלטון. כבר עם הגשת העתירה מן הרוי היה ששופט “סביר” ישאל את עצמו, מי האיש, מה מניעיו, מה קשריו, מי משלם לו, ומנין שאב סמכות להציג עצמו (בכחש) כמי שמופקד על איכות השלטון?

אין זה סביר כלל וכלל שאדם יצוץ משום מקום ויכריז על צמו כמומחה לאיכות השלטון, וזאת כאשר רוב הציבור סבור שהוא עצמו מושחת ונכלולי, מקיים קשרים ענפים עם החונטה השיפוטית מבלי להצהיר עליהם, ומסה לכפות דעתו האישית על כלל הציבור.

כיצד אליעד שרגא ניכס לעצמו את הזכויות על המילים המטעות והכוזבות “איכות השלטון” כאשר יש לו אפס הבנה באיכות השלטון, והוא למעשה בובה על חוט המופעלת על ידי גורמים בעלי כוח ושררה הנשארים אנונימיים.

בעולם התחתון מעמדו של אליעד שרגא והתנועה המפוקפקת שלו הוא כשל “קוף”, מי ששם פרונט לכל מיני עסקים אפלים ומסתוריים.

מעבר לעובדה שהמחוקק לא העניק לאליעד שרגא שום סמכות להתערב בתהליכי בחירת המחליף של שי ניצן, נוצר מצב שאליעד שרגא קובע מי יהיו המוזמנים לדיון בכך שהוא נוקב בשמות המשיבים, ורק הם מוזמנים לדיון. אחר כך כאשר מתקיים דיון, רק בעלי העניין שאליעד שרגא בחר לזמן לדיון הם אלה שיוכלו לדבר והתוצאה היא קביעת ממצאים עובדתיים ומשפטיים ב”קליקה סגורה”.

אין זו הפעם הראשונה שבית המשפט העליון מנהל דיונים בקליקה סגורה כאשר רק המקורבים לחונטה מוזמנים להגיע ולטעון.

האזנת סתר באמצעות תוכנת רוגלה בביתה של העיתונאית לורי שם טוב

האזנת סתר באמצעות תוכנת רוגלה בביתה של העיתונאית לורי שם טוב

השופט מני מזוז ביקש תגובה מקדמית של שר המשפטים אוחנה, היועמ”ש, נציב שירות המדינה ושל עו”ד אורלי בן-ארי גינזברג.

מי מממן את התנועה למען איכות השלטון בישראל?!

שימו לב גם שהשופט נועם סולברג פסל עצמו מלדון בעתירה “מטעמים של זיקה חברתית-משפחתית לעו”ד דלמה למברגר, אני מנוע מלדון בעתירה”. מעניין, שלמה למברגר הוא זה שביקש את מעצר העיתונאית לורי שם טוב. למה אז השופט לא פסל את עצמו והוא השמיץ את לורי שם טוב, והאריך לה מעצר ל-150 ימים?!

בבית המשפט העליון
בג”ץ 8410/19
לפני: כבוד השופט מ’ מזוז
העותרת: התנועה למען איכות השלטון בישראל
נ ג ד
המשיבים: 1. שר המשפטים
2. היועץ המשפטי לממשלה
3. נציב שירות המדינה
4. עו”ד אורלי בן-ארי גינזברג
עתירה למתן צו על תנאי ובקשה למתן צו ביניים

בשם העותרת:                        עו”ד אליעד שרגא; עו”ד תומר נאור

החלטה
  1. המשיבים יגישו תגובה מקדמית לעתירה בתוך 10 ימים.
  1. ניתן בזה צו ארעי המעכב את מינוי המשיבה 4 כמ”מ פרקליט המדינה והשהיית כניסתה לתפקיד עד להחלטה אחרת.

           ניתנה היום, ‏כ’ בכסלו התש”פ (‏18.12.2019).

ש ו פ ט

_________________________

19084100_B03.docx   דמ

מרכז מידע, טל’ 077-2703333, 3852* ; אתר אינטרנט, http://supreme.court.gov.il

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות