“בין שתי אמהות” מצד אחד אמא אתיופית ביולוגית שמשרד הרווחה חטף לה את הילד ומצד שני מאמצת, מה תהיה הכרעת ביהמ”ש עליון?

Spread the love

פנים אמיתיות, אמנון לוי, 3.11.13 – מה תהיה הכרעת בימ”ש עליון?

 יומיים לפני פסיקת בג”צ אמנון לוי מביא את סיפורו המרגש והמטלטל של ילד אחד קטן בן 3 ששתי נשים נלחמות להיות אמא שלו ולגדל אותו. האחת היא דודתו, אחות של האמא הביולוגית שמשרד הרווחה הפקיע ממנה את הזכות להורות, ומאידך לדודה כישורים יוצאים מהכלל, אהבה אינסופית לילד והחשוב מכל, היא כל עולמו, קרובת משפחתו, דם מדמו ובשרו.

[youtube=http://youtu.be/dozh9H42q4M]

מצד שני, מאמצים זרים, שקיבלו את הקטין במרמה על ידי משרד הרווחה והובטח להם על ידי אותה פקידת סעד שלקחה את הילד מאמו הביולוגית של הקטין, כי הילד ימסר להם לאימוץ סגור.

מה תהיה הכרעת בג”ץ?

האם קשר הדם, וטובת הקטין שברור שהיא להיות עם משפחתו הביולוגית, החמה והטובה, או שמא יבזה בג”ץ את כבוד המשפחה, וישאיר את הקטין אצל מאמצים, שאין ביניהם קשר דם, זו משפחה לבנה, רחוקה מהמנטליות השורשית האתיופית, צבעם שונה מצבעו של הילד, תוך הריסת חיי הקטין והפיכת חייו לסיוט עם משפחה לבנה, ויהפוך להיות מושא להצקות מצד חבריו, כשהוא נושא אות קין – “מאומץ – ההורים שלו ויתרו עליו”.

[youtube=http://youtu.be/tsZw2tLlBqA]
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות