השוטר עופר דרור מירושלים הורשע בעבריינות מין עקב חיפוש בתולה באילת וישלם קנס 2,000 ש”ח

Spread the love

משטרת ירושלים שלחה שוטרים על חשבון מדינת ישראל לבית מלון באילת כדי לנפוש. אחד השוטרים עופר דרור השתכר והתחיל לחפש בתולות – באילת! למזלו הרע בעודו שיכור שאל את אחת הקצינות שהגיעו עימו לטיול באילת אם היא בתולה… שוטר כזה טיפש עוד לא ראינו. מי מחפש בתולות במשטרת ישראל? אחרי הסיפור של ניסו שחם וכל השוטרות שהתנדבו לחמם לו את המיטה בלילה, האם יש ספק בכלל ששוטרת בתולה לא קיימת במשטרת ישראל? השוטר הורשע אולם הוא ישלם רק 2,000 ש”ח קנס. אילו היה זה אזרח היו זורקים אותו לכלא למשך שנה או שנתיים במיוחד כאשר מדובר בקצינה שנשאלה אם היא בתולה. בכלל עצם העובדה שקיים בית דין משמעתי לעובדי מדינה שם מכבסים את הפשעים שלהם ונותנים להם עונשים מזלזלים מהווה פגיעה בעיקרון השוויון. מדוע את השוטרים הללו לא מעמידים לדין פלילי כמו כל אזרח אחר?

לפי כתבה של שלומי הלר, בית הדין למשמעת של המשטרה נזף והטיל קנס של 2,000 שקל על סנ”צ עופר דרור, שהיה סגן מפקד תחנת לב הבירה בירושלים. סנ”צ דרור הורשע בעבירות של התנהגות שאינה הולמת בגלל שיחה עם קצינה בחדרו, בשעת לילה מאוחרת, במהלך טיול יחידתי לאילת.

במהלך בילוי במועדון, דרור ישב עם אחת מקצינות היחידה על הבר, דיבר איתה על עניינים אישיים ושתה בקבוק בירה ושתי כוסות וודקה עם רד בול. לקראת השעה 02:30 בלילה הוא חש לדבריו “לא מפוכח ולא מפוקס”, וחזר למלון כשהוא נוהג ברכב המשטרתי, כשלידו הקצינה ושוטר נוסף. כשהגיעו למלון, נכנסה הקצינה לחדרו. דרור נכנס לשירותים והחליף חולצה. השיחה נמשכה, ודרור תפס קלות בידה של הקצינה והובילה אל הספה כדי שתשב. הוא שאל אותה, האם היתה לה מערכת יחסים קבועה והאם היא בתולה.

לאחר שהקצינה עזבה את חדרו, בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר דרור כתב לקצינה: “בואי”, ואחר כך מחק את ההודעה. הוא הואשם בהתנהגות שאינה הולמת, “בכך ששהה בשעת לילה מאוחרת לבד עם פקודתו בחדרו, לאחר בילוי לילי במועדון ולאחר ששתה אלכוהול, וניהל עמה שיח לא ראוי שכלל מאפיינים מיניים”. הקצינה לא הועמדה בבית דין להליך משמעתי דומה, למרות כניסתה לחדרו, ובשל פער הדרגות ובכירותו.

דרור משרת במשטרה 28 שנים, רובן בתפקידי שטח ופיקוד במחוז ירושלים, וקיבל את עיטור המופת ותעודת הוקרה על סיכול פיגועי התאבדות בירושלים. עקב התלונה, בשנה האחרונה הוא הועבר מתפקידו כסגן מפקד תחנה, לתפקיד מטה במחוז תל אביב.

https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/114643/?fbclid=IwAR1_Ux87wQwOxXyf5rSAO3db5ArLKS5xzl5YMKpoqIROZKv7QIguV9CobaM

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות