השופט דורון פורת מבצע שיימיניג, הפרת פרטיות והטרדה חמורה נגד סארי שיבלי צו חוסם מלהגיש תביעות ת”ק 39556-09-19

Spread the love

סארי שיבלי הגיש תביעה קטנה כנגד פואד נחום. ההוכחות התקיימו בהקלטת הדיון. השופט דורון פורת, לא המתין לתמלול ההקלטה, ולא איפשר הגשת סיכומים לאחר דיון ההוכחות, והוציא פסק דין בהסתמך על זכרונו מדיון ההוכחות ופסק נגד שיבלי התובע.שיבלי התלונן נגד השופט פורת אצל נציב תלונות הציבור על שופטים, ותלונתו נמצאה מוצדקת, לאור העובדה כי לא ניתן לו יומו בבית המשפט, ולא התאפשר לו להגיש סיכומים לאחר דיון ההוכחות.

השופט דורון פורת, לא השלים עם התלונה המוצדקת נגדו, החליט לנקום באזרח המתלונן, שבנוסף לכל “העז” לבקש פרוטוקול דיון מודפס, והוציא נגדו החלטה בה הוא מחייב אותו בהוצאות בסך 10,000 ש”ח, משמיץ את סארי שיבלי כשהוא חושף את מספר תעודת הזהות שלו, את כתובתו האישית ואת הטלפון שלו, כדי שיטרידו את סארי שיבלי או שיסגרו איתו חשבון. בנוסף, כתב נגדו השמצות גסות ושקריות חסרות בסיס, כשהשופט עצמו אינו מצטט את דבריו של שיבלי, מהסיבה ששיבלי נהג באופן מחושב כשהגיש נגדו תלונה בנתל”ש. חמור מכל: השופט הוציא נגד שיבלי צו החוסם אותו מלהגיש תביעות לבית המשפט במשך שנה.

שיבלי לא התבטא בלשון פוגענית ומבזה. מי שביזה ומבזה את מערכת המשפט זה דווקא השופט דורון פורת, שאינו מושל ברוחו וההחלטה שהוציא מעידה על שופט נקמן, קצר רוח, המבצע רדיפה אישית של בעל דין, כשהוא חושף פרטיו, ובכך מבצע הפרת פרטיות גסה ומכוערת, כשהוא כותב נגדו דברים כשאין ביכולתו של סארי שיבלי להגיב עליהם.

דורון פורת מוסיף שהוא מונע מסארי שיבלי לתבוע או להגיש בקשות במשך שנה, וכל בקשה שיגיש תועבר דרכו. קרי: השופט דורון פורת שם עצמו כצנזור ראשי הממונה על חופש הביטוי, והוא זה שיחליט אם מותר לשיבלי לומר מילה x או שמא תידחה תביעתו על הסף. התנהלותו של השופט דורון פורת מתאימה למשטרים אפלים באיראן, לא במדינת ישראל.

דורון פורת הוא שופט טרדן וטורדן כלפי בעלי דין, לא רק שאינו מבצע עבודתו בנאמנות, הוא גם שכח שמי שמשלם את משכורתו אלו מסי אזרחי מדינת ישראל. פורת מבצע סתימת פיות על ידי שימוש לרעה בסמכויות שניתנו לו ממדינת ישראל, והוא משית הוצאות אסטרונומיות כלפי שיבלי, שהגיש תביעה קטנה, בסכום זניח.

המידע השקרי בהחלטת השופט דורון פורת, הינו הטרדה וביזוי בעל דין. בגלל שהשקרים של פורת ניתנו תחת החלטת עובד ציבור, אי אפשר להעמידו לדין על מסירת החלטה כוזבת, וכל שאפשר זה להגיש נגדו ערעור בביהמ”ש מחוזי, על הכפשותיו. עצם ציון מספר תעודת הזהות וכתובתו הפרטית והטלפון הפרטי של שיבלי בהחלטה, מוכיח סיכול ממוקד, כשהשופט רוצה “לראות תוצאות” של חיסול אזרח במדינת ישראל.

מעניין מה היה קורה אם שיבלי היה מעז לחשוף את כתובתו הבית האישית של דורון פורת, מספר הטלפון שלו וכתובת המייל האישית שלו? דורון פורת מייל: DORONP@court.gov.il

השופט דורון פורת הטיל צו חוסם על תובע כשהוא חושף את פרטיו האישיים ועושה לו שיימינג, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות