תחקיר אורלי וגיא נגד השירות למען הילד: ביורוקרטיה, זלזול ושקרים – סיפורה של ברנדה טופז בלס

Spread the love

תחקיר אורלי וגיא – מה קורה כשמאומצים מבקשים לפתוח את תיק האימוץ שלהם?

לתחקיר המלא:

אורלי וגיא סודות האימוץ
אורלי וגיא סודות האימוץ

https://13tv.co.il/item/documentary/orli-and-guy/season-01/episodes/r3ytp-1978697/

הילדה ברנדה טופז מוצאת את אימה הביולוגית בסיוע התחקירנים אורלי וגיא.

שרה בלס אמה המאמצת של ברנדה טופז בלס
שרה בלס אמה המאמצת של ברנדה טופז בלס

השירות למען הילד מערים קשיים על הילדים המאומצים לאתר את הוריהם הביולוגיים. הילדה ברנדה טופז, מתמעמתת טלפונית עם עובדת סוציאלית מטעם השירות למען הילד, שמדברת אליה בקוצר רוח וזלזול. כשברנדה-טופז שואלת את העו”סית “אמרת שהתיק הגיע, איך זה יכול להיות את לא מוצאת את התיק?”, משיבה לה העו”סית: “תירגעי, טוב?”.

ברנדה-טופז מתעקשת: “אני רוצה לפתוח את תיק האימוץ”. העו”סית משיבה: “לא. את לא מקבלת לידייך את החומר”. כשברנדה מתעקשת: “אם כבר פותחים את תיק האימוץ, למה אי אפשר לפתוח אותו עד הסוף?” משיבה לה העו”סית: “אלוהים ישמור, אני לא מאמינה…”, בטון מזלזל ובקוצר רוח.

ביורוקרטיה, זלזול ושקרים. השירות למען הילד נוטלים לעצמם את החירות לקבוע מי יקבל מידע מהימן ובאיזה היקף. מה גורם לפקידים לנוע ממאומצים להגיע לאמת חייהם? ובעיקר, איך אפשר להפסיק את זה?

הקשיבו לעדותה של ברנדה טופז בלס: מגיל 6 ידעתי שאני מאומצת.

https://www.dailymotion.com/video/x7q1l7y

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות