193 עמודים הכרעת דין לזיכוי השחקן משה איבגי מרוב העבירות בהן הואשם והורשע במעשה מגונה ת”פ 9061-05-18

Spread the love

השופט זיו אריאלי ביהמ”ש שלום חיפה זיכה את השחקן משה איבגי בעבירות בהן הואשם של הטרדה מינית, והרשיע אותו בעבירה מינורית של ליטוף גב לשחקנית צעירה.

השופט קבע כי ליטוף הגב של השחקנית מהווה מעשה מגונה, זיכוי מאישום שני לאור חזרת המדינה מאישום זה, זיכוי מאישום שלישי מאחור ולא הוכח קיומו של מגע בין ראשו של איבגי לבין החזה של המתלוננת ג’. זיכוי מאישום רביעי, מאחר ומעשיו של איבגי אינם מגבשים את יסודות העבירה של הטרדה מינית, משכך איבגי זוכה מעבירה של הטרדה מינית המיוחסת לו באישום הרביעי.

נגד השחקן משה איבגי יחסו לו 4 אישומים בעבירות מין, מעשה מגונה והטרדה מינית. איבגי זוכה מכל האישומים והורשע כאמור, באישום זניח של ליטוף גב לשחקנית, לכאורה מעשה מגונה, למרות שמי שראויה לגנאי זו דווקא השחקנית מעלילנית שווא.

על פי האישום הראשון, במהלך חודש 8/2012 השתתף השחקן משה איבגי בהכנת סרט הקולנוע “לצוד פילים“, מפיק הסרט, רשף לוי, הסיר מיוטיוב איזכור שמו של השחקן משה איבגי, במקום לתמוך בקולגה למקצוע. המתלוננת א’, בת 36 (ילידת 1984) עבדה כחלק מצוות ההפקה של הסרט, ובאחד מימי הצילומים, היא ישבה בפינת הקפה, כשהיא לובשת גופיה וחלקו העליון של גבה חשוף. השחקן משה איבגי ניגש לא’ מאחור, וליטף את גבה. א’ הופתעה ושאלה את יבגי “מה אתה עושה?” ובתגובה השיב לה “הפירצה קוראת לגנב”. איבגי הכחיש את הדברים, ואף ציין כי המתלוננת התנהגה באופן מיני בוטה, והדברים לא נאמרו על ידו אלא על ידי מישהו אחר.

אישום שני, סמוך לתום שמיעת ראיות התביעה, הודיעה המדינה כי המתלוננת מסרבת להעיד בתיק, והמדינה הודיעה כי כפועל יוצא מעמדת המתלוננת, המדינה חוזרת בה מהאישום השני.

גם באישומים שלישי ורביעי לא נמצא ממש. בעדותו של משה איבגי מסר כי הוא מתבייש במעמד בו הוא נמצא, והטענות שהושמעו נגדו משנת 2016 לפיהן הוא עבריין מן סדרתי, שינו את חייו מן הקצה אל הקצה. איבגי הגדיר עצמו כאדם חם, מחבק ומנשק והכחיש את המעשים המיוחסים לו בכתב האישום וטען כי עושים שימוש בשמו כדי “להדהד אג’נדה”.

זיכוי מהדהד לשחקן משה איבגי בעבירות בהן הואשם של פגיעה מינית במתלוננות כזבניות, והרשעה מינורית במעשה מגונה באישום אחד בלבד, ליטף גבה של שחקנית צעירה.

בושה למדינת ישראל על שניהלה תיק הזוי של ליטוף גב לשחקנית, השמיצה והוציאה דיבתו של שחקן ענק, ושפכה את דמו בציבור. אין מחילה על העוול שגרמו למשה איבגי.

הכרעת הדין המקיפה מכילה 193 עמודים, כשכבר בתחילת הכרעת הדין מודיע השופט על זיכויו של משה איבגי מכל האישומים נגדו, מלבד אישום אחד.

תפ-9061-05-18

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות