אבא ביחד עם זוגתו מנישואיו השניים ובתו תבעו את הבת הביולוגית מהנישואין הראשונים 3 תביעות לשון הרע בסך מיליון וחצי ש”ח לשון – ביהמ”ש קבע 35 אלף ש”ח ל-3 התביעות תמ”ש 11171-09-15

Spread the love

סיפור עצוב ביותר, בו גבר תובע את בתו (תושבת מודיעין) תביעת לשון הרע בסך מיליון וחצי ש”ח, ולגבר מצטרפים אשתו השנייה ובתה בתביעה נגד הבת. מסופר על הבת מ.מ.ג שהייתה ילדה מאושרת, והתנהגה כמו כל ילדה בגילה עד לגירושי הוריה בגיל 12, ואז ראתה באביה שהוא הרס את חייה. בגיל 15 ניסתה להתאבד, ואושפזה בבית חולים פסיכיאטרי, אז החלה בטיפול נפשי ותרופתי אצל פרופ’ ד.ש, אותו הגדירה כ”אלוהים שלה”, מאחר והמליץ לה לעשן קנאביס והיא עושה זאת במינון גבוה מעבר למינון שהותר לה על ידי פרופ’ ד.ש.

למרות שהאבא יודע שבתו סובלת מחוסר כשרות נפשית, המשיך עם תביעת הנזיקין נגד הבת. השופט מרדכי מוטי לוי קבע פיצוי של 35,000 ש”ח לשלושת תביעות לשון הרע נגד הבת, וגם זאת לאור ההוצאות שנגרמו לתובעים מכוח ניהול ההליך.

האבא תמך בבתו בכל תחום אפשרי, החל מטיפול בבריאותה, שיעורי עזר, ביגוד רב, טיפולים אורתודנטיים, תשלום שכר הלימוד שלה ובהמשך שכר דירה, נסיעות לחו”ל ועוד.

בגיל 24 הבת המציאה עלילה דמיונית כאילו אביה אנס אותה מיום לידתה ועד גיל 12. עוד העלילה עליו שהוא שוכב עם רעייתו החדשה ובתו. הבת פתחה פייסבוק בשם xxx והחלה להעלות פוסטים מרושעים על אביה, עם פרסום תמונתו ופרטים מזהים עליו, כולל מקומות עבודתו, כתובת מגורים, שמותיהן של בנותיו הקטינות, כשהיא מצרפת תמונה של בתו הקטינה ג. בטענה שקרית שהיא נאנסת על ידי אביה ויצרה לינק ישירות לדף של אביה.

המעלילנית סובלת מנכות נפשית והוכרה ע”י המל”ל כבעלת 50% נכות נפשית ו-65% אובדן כושר לצמיתות, כשלטענתה הנכות נגרמה לה מהפגיעות המיניות של אביה.

בכתב ההגנה של הבת, כתבה שכל הנאמר על ידה אמת לאמיתה ודבריה לא גרמו לאביה ולבני משפחתו נזק כלשהו, ולכן הוא אינו זכאי לפיצוי כלשהו. הפסיכיאטר קבע שדבריה נכתבו כתוצאה מהתקפים פסיכוטיים. השופט מוטי לוי קיבל זאת.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות