שוחררה מרגריטה חומנקו (60) הרגה את שותפה לדירה וגנאדי דרוזדובסקי ז”ל ביום 16.9.14 נעצה סכין בצווארו והלכה למכולת לקנות וודקה ע”פ 4376/16

Spread the love

מרגריטה חומנקו, הציגה את עצמה כקורבן אלימות נגד שותפה לדירה. כמה לא מפתיע שארגוני הנשים האלימות, התייצבו לצידה ותמכו במעשיה האיומים, כשלקחה את החוק לידיים והרגה את גנאדי דרוזדובסקי ז”ל, שותפה לדירה במשך 7 חודשים, כשהשניים נוהגים לשתות אלכוהול, ותוך כדי מתגלעים ביניהם ויכוחים שהגיעו לעימותים פיזיים.

פסק דין בית המשפט העליון מתאר:

“ביום 16.9.2014 בשעה 19:00 נכנס המנוח לדירה כשהוא שיכור ובידיו בקבוק וודקה, ממנו שתו המנוח והמערערת. בהמשך לכך, נתגלע ויכוח בין השניים שבמהלכו תקף המנוח את המערערת תוך שהשכיב אותה על המיטה, התיישב מעליה וחנק אותה בידיו. המערערת נאבקה במנוח, הצליחה להדוף אותו מעליה ולהשתחרר מאחיזתו. בסמוך לכך, נטלה המערערת סכין ודקה באמצעותו את המנוח תוך שהיא פוצעתת אותו בסנטרו ובחזהו ולבסוף נעצה את הסכין בצווארו.”

אחרי שהרגה את בן זוגה הלכה למכולת הסמוכה לקנות משקה אלכוהולי, אך משזו הייתה סגורה, עזבה את המקום והלכה לגן ציבורי הסמוך לתחנה מרכזית בעיר. כשעתיים לאחר מכן חזרה לדירה, ורק אז הזעיקה את מד”א באמצעות הטלפון של המנוח ועזבה את הדירה.

המציאות היא כי לא ידוע האם הסיפור שהמציאה מרגריטה בדבר תקיפה מצידו של שותפה לדירה נכונה או לא, כי אין מי שיפריך את דבריה, מה גם שלאחר מעשה ההריגה הלכה למכולת לקנות וודקה.

שירות המבחן המסתמך על דבריה של מרגריטה חומנקו ציין כי עלתה בשנת 1996 מרוסיה, סיימה 17 שנות לימוד, ולטענתה היא בעלת תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה ומנהל עסקים.

את שותפה לדירה גנאדי דרוזדובסקי ז”ל, הכירה כששניהם היו דרי רחוב, והם שכרו דירה למגורים, כששניהם נהגו לשתות משקאות אלכוהוליים.

שירות המבחן ציין כי היא מתקשה לגלות אמפתיה למות המנוח“, והעריך כי קיים סיכון גבוה להישנות עבירת אלימות מצד המערערת.

בית המשפט העליון הפחית שנת מאסר אחת, כך שעונשה יהיה 8 שנות מאסר. בנה בן ה-36 חי בהולנד ולא נמצא עימה בקשר.

ביום 18.12.19 הוחלט על ידי ועדת השחרורים של שב”ס לשחרר את אולגה חומנקו, לחופשי, כשהריגת השותף לדירה הוגדרה כאירוע חריג ובודד באורחות חייה ולא נשקפת ממנה מסוכנות.

37648-12-18

לקריאת פסק הדין בית משפט עליון בקובץ pdf: 16043760.M01

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות