פדופיל אנס את נכדתו מגיל 7 עד 14 וביקש להקל בעונשו בשל גילו המבוגר (80) והעדר עבר פלילי כשהוא מסרב לשלם לה פיצויים – העליון החמיר ל-9 שנות מאסר ע”פ 3991/18

Spread the love

העליון דחה ערעור פדופיל (80) שאנס את נכדתו הקטנה מגיל 7 שנים ועד 14 שנים, וביצע בה מעשה סדום, וקיבל את ערעור המדינה על קולת העונש כשהוא מוסיף שנתיים מאסר לפדופיל, כך שירצה 9 שנות מאסר בניכוי ימי מעצרו מאחורי סורג ובריח.

הפדופיל ביצע בילדה מעשי אינוס איומים במחסן ביתו, בחדר האמבטיה ובמקומות שונים בביתו בעת שהילדה הגיעה בסופי שבוע להתארח אצלו, למרות שהקטינה סירבה ואמרה שכואב לה, המשיך הפדופיל לגעת בשדיה של הקטינה ומצץ את פטמותיה, כשהוא מנסה לשכנע את הילדה להכניס את איבר מינו לפיה. מדובר בעשרות עבירות אינוס ומעשים מגונים בקטינה בת משפחה, ועבירה של מעשה סדום בקטינה שלא בהסכמתה.

תסקיר נפגעת עבירה ציין את הפגיעות הנפשיות המשמעותיות המלוות את הילדה עד היום, וכי ידרשו לה שנים ארוכות וטיפול משמעותי להתמודד עם הנזק הרב שנגרם לה.

בית המשפט המחוזי התחשב בגילו של הפדופיל שנמצא בעשור השמיני לחייו, ובנסיבותיו האישיות והטיל עליו 7 שנות מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי למשך 3 שנים ופיצוי לילדה בסך 150 אלף ש”ח. הפדופיל ערער על חומרת העונש ועל גובה הפיצוי וטען, כי יש להקל בעונשו ולהפחית סכום הפיצוי אותו הוא נדרש לשלם לנכדתו, בשל גילו המבוגר והיותו נעדר עבר פלילי.

הפדופיל אטם את אוזניו מלשמוע תחינותיה של נכדתו המפצירות בו לחדול ממעשיו במשך 7 שנים והוא לא בחל מלנצל את פערי המעמדות והגילאים שבינו ובין נכדתו, והשתמש בילדה לצורך מימוש גחמותיו המיניות בעת שהגיעה לבקרו יחד עם משפחתו.

הפדופיל לא שילם עד היום שקל מסכום הפיצוי שנקבע נגדו, למרות שהפיצוי עשוי לסייע לקטינה ולמשפחתה להתמודד עם הנטל הכלכלי הכבד המוטל עליהם נוכח הטיפולים הרבים הנדרשים לה.

באשר לניכוי ימי מעצרו של המערער מתקופת המאסר שנגזרה עליו נקבע:

“ככלל ראוי שהתקופה שבה שוהה הנאשם במעצר מאחורי סורג ובריח תנוכה מעונש המאסר שיוטל עליו בתום ההליך בעניינו, וכי במקרים חריגים בלבד תהיה הצדקה שלא לנכות את ימי המעצר.

בנסיבות המקרה שלפנינו, לא מצאנו הצדקה שלא לנכות את ימי מעצרו של המערער מאחורי סורג ובריח מעונש המאסר בפועל שנגזר עליו.”

בית המשפט השאיר את יתר רכיבי הענישה.

עפ-3991-18-ו-עפ-4134-18-ככלל-ראוי-שהתקופה-שבה-שוהה-הנאשם-במעצר-מאחורי-סורג-ובריח-תנוכה-מעונש-המאסר-שיוטל-עליו-בתום-ההליך-בעניינו

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות