3.5 שנות מאסר לפיזיותרפיסט שלמה הראל הורשע באינוס, מעשה מגונה ונסיון למעשה סדום בצעירה דתיה בת 25 שהגיעה אליו לטיפול תפ”ח 30468-06-18

Spread the love

שלמה הראל, פיזיוטרפיסט, שירת בצבא 30 שנה, איבד את בתו כשהייתה בת 24, קיים בביתו קליניקה לטיפולי רפואה משלימה, הורשע ביום 9.7.19 לאחר ניהול הוכחות, באינוס, מעשה מגונה וניסיון למעשה סדום בצעירה דתיה בת 25 ילידת 1993, שהגיעה אליו לטיפול ביום 28.5.18 בשל כאבים אותם סבלה באותה העת, כשאין ביניהם היכרות מוקדמת. בית המשפט גזר על הראל 40 חודשי מאסר בפועל, בניכוי חודשיים ימי מעצרו, פיצוי למתלוננת בסך 50 אלף ש”ח, ומאסר על תנאי.

שנה קודם לביצוע העבירות, הורשע הראל בשנת 2017 בעבירות רבות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, אשר בגינן נדון לעבודות שירות וקנס, ת”פ 1257-04-2015.

שלמה הראל פרסם את העסק שלו באתר האינטרנט יד 2, והצעירה תיאמה איתו טיפול של חצי שעה, ואחרי השיחה נסעה לביתו לצורך קבלת העיסוי. כשהגיעה לביתו, הראל ליווה אותה לחדר הקליניקה בביתו, ובהוראתו התפשטה ונשכבה על בטנה על מיטת הטיפולים, כשלגופה תחתונים בלבד. לאחר מכן נכנס הראל לחדר, והתחיל בעיסוי שגרתי בגבה של הצעירה.

במהלך העיסוי החל לגעת בצעירה באופן מיני. תחילה לקח את ידה ונגע עימה באיבר מינו מעל בגדיו. הצעירה משכה את ידה, והניחה אותה מתחת לגופה, ואז הראל שוב נטל את ידה וחזר על מעשה הנגיעה באיבר מינו באמצעות ידה. לאחר מכן עבר לעיסוי רגליה של הצעירה, משם עבר ועיסה את ישבנה ואיבר מינה, החדיר אצבעותיו לאיבר מינה וניסה להחדיר אצבעות גם לפי הטבעת שלה. בהמשך ביקש מהצעירה, להסתובב לשכיבה על גבה, ואז הצעירה ראתה שהראל עירום. הנאשם הרים את גופה של הצעירה אליו, באמצעות אחיזה בגבה, והחל ללקק חלקים בגופה לרבות פטמותיה ואיבר מינה, החדיר אצבעות לאיבר מינה וניסה לנשקה ולהכניס את לשונו לפיה. כאשר הטה את ראשה של הצעירה לכיוון איבר מינו, הצעירה שעד לשלב זה הייתה משותקת ולא אמרה דבר, אזרה כוחותיה וביקשה מהנאשם לאפשר לה ללכת.

למשמע הבקשה, הנאשם חדל ממעשיו, ניסה להרגיע את הבחורה שהייתה נסערת, וכיסה אותה במגבת . הנאשם יצא החוצה, כשהצעירה התלבשה, יצאה אחריו, שילמה לו עבור הטיפול ולאחר שהחזיר לה עודף וליווה אותה החוצה, היא נסעה לביתה.

תסקיר נפגעת עבירה פירט פגיעה קשה בצעירה, כתוצאה מהפגיעה חייה של הצעירה השתנו ללא היכר, והיא נמצאה זכאית ל-40% נכות רפואית ו-100% דרגת אי כושר להשתכר, כשהאירוע פגע בעולמה הנפשי, המשפחתי, החברתי, הזוגי והתפקודי. לאחר האירוע הצעירה לא חזרה לעבוד, והיא מתפרנסת מקצבת נכות.

תפח-30468-06-18-גזר-דין-נגד-שלמה-הראל-מואשם-באינוס-מטופלת

לקריאת החלטת בית המשפט העליון בש”פ 5654/18:

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות