הקבלן מאיר ורדי הפר הסכם מכר וחוייב בהוצאות לדיירים הגיש בקשת סרק לביהמ”ש העליון – השופט נעם סולברג לא חייב אותו בהוצאות רע”א 338/20

Spread the love

קבלן הדירות מאיר ורדי, בנה בניין ברח’ הקונגרס בנתניה. בין התובעים משפ’ כהן ארזי רכשו דירה בבניין זה ביום 22.2.11, אלא שבית המשפט קבע שהרוכשים קנו את הדירה “על הנייר”, לאחר שהקבלן לא קיבל אישור לאכלוס הבניין (טופס 4), מה שמנע העברת הזכויות לדיירים שגם נותקו מהחשמל בדירה כתוצאה ממחדליו של הקבלן ונאלצו לעזוב את הבית שקנו ולהתגורר בשכירות עד להסדרת הנושא מול הרשויות.

מאיר ורדי, מתיש את הדיירים באינספור הליכים משפטיים, וגם כשפוסקים נגדו אינו אומר נואש, מאחר ובית המשפט לא נוקט נגדו סנקציות. ראו לדוגמא החלטת השופט נעם סולברג שכותב: “זמן שיפוטי יקר מבוזבז לחינם”. אם כך, מדוע השופט סולברג לא הטיל הוצאות כדבעי על בזבוז זמנו היקר לחינם???? השופט סולברג מתעלל בעצורים דרך קבע ובנאשמים בתיקים פליליים ומטיל עליהם הוצאות כדבעי, אלא כשמדובר במי שמבצע פיגועים משפטיים ברוכשי דירות מסכנים, הוא חס עליו ולא מאיים אפילו בהטלת סנקציה כספית. ביזיון של החלטה.

השופט-נעם-סולברג-לא-הטיל-הוצאות-נגד-מאיר-ורדי-שהגיש-בקשה-מיותרת-לבית-המשפט

ראו פסק דין בעניין:

תא 54007-11-14 שופטת סמדר קולנדר-אברמוביץ. התובעים אריאלה כהן ארזי ואוריאל כהן ארזי נ' מאיר ורדי

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות