השופט יצחק עמית האריך מעצרו של רון נחום החשוד ברצח ארטריום ווילוב ביום 19.12.17 “כתב אישום מייחס למשיב את מלכת העבירות – עבירת רצח” בש”פ 320/20

Spread the love

בינואר 2018 נעצר רון נחום בחשד לרצח ארטיום ווילוב ביום 19.12.17 יום הולדתו של הנרצח שהיה בביתו של רון נחום, המתגורר ברמת-גן, שם שתו לשוכרה. בדיון להארכת מעצרו צעק רון נחום לעבר העיתונאים: “לא עשיתי כלום, תופרים לי תיק”.

המשטרה טוענת, כי רון נחום רצח את ווילוב והשליך את גופתן באתר הפסולת חירייה, שם שהתה 12 יום עד שנמצאה. ביום 2.2.18 הוגש נגד רון נחום כתב אישום המייחס לו ביצוע רצח בכוונה תחילה ושיבוש מהלכי משפט. המשטרה ציינה בכתב האישום כי רון נחום “הפעיל אלימות כלפי המנוח באופן שאינו ידוע למבקשת“.

במהלך הדיון צעק נחום על עורך דינו, משה סרוגוביץ’, מהסנגוריה הציבורית, והוצא מן האולם. כעסו של נחום גבר שעה שלכל שאלות פרקליטו השיב נציג המשטרה מיכאל פלדמן, כי “התשובה מונחת בפני בית המשפט”.

עו”ד משה סרוגוביץ, החליט לסיים את חקירת נציג המשטרה וגם לא לסכם את הדיון. “יש לי עוד שאלות לשאול, אך לצערי ברגע שהלקוח הורה לי לפסיק לחקור, אני חייב לציית להוראתו ומסיבות אלו אני מפסיק את החקירה. ולכן גם לא אסכם“. למעשה, התיק מורכב מראיות נסיבתיות בלבד.

השופטת רונית פוזננסקי כץ החליטה להאריך את המעצר בתשעה ימים, כאשר היא מציינת כי מאז הדיון האחרון ב-10 בינואר חלה התקדמות בחקירה, כמוצאת ביטוי לדוח הסודי שהוצג בפני בית המשפט. בהחלטתה היא מוסיפה כי הממצאים בדוח שהונח לפניה מתחברים לדוח בדיקת הזירה, היינו הבית שבו התגורר נחום. “בשים לב לחשד הסביר המתחזק והולך והמסמכים והחומרים אליהם הופניתי גם בדיון הקודם, ולאור עילות המעצר המתקיימות בעוצמה גבוהה הרי שמצאתי לנכון להורות על הארכת מעצרו של החשוד”, כתבה השופטת.

מאז, עצור רון נחום במשך שנה, כשהתיק שלו תקוע והוא עדיין עומד על חפותו.

ביום 16.1.2020 בעת בקשה להארכת מעצר בפני השופט יצחק עמית, ציין כי כל העובדות הצריכות לעניין פורטו בהחלטותיהם של השופט ג’ורג’ קרא וענת ברון, ולכן הוא לא יחזור עליהם. יודגש, כי לא היה לרון נחום כל סיכוי מלכתחילה עם שופטים אלו, שמעולם, לא שחררו נאשם לחלופת מעצר, ללא הסכמת הפרקליטות. מדוברים בפרקליטים עם גלימת שיפוט. רון נחום מייצג את עצמו, לאור החלפת 7 סניגורים כושלים מהסנגוריה ה ציבורית.

השופט יצחק עמית, האריך מעצרו של רון נחום באופן מזלזל ללא שהוא מנמק מדוע יוארך מעצרו של אדם הטוען לחפותו, כשיש לו חלופת מעצר הולמת בישיבה בצפת עם איזוק אלקטרוני, כשאין חשש לשיבוש ראיות שכן אין עדים שניתן להשפיע עליהם בתיק, כשהשופט כותב: “כתב האישום המייחס למשיב את מלכת העבירות, דהיינו – עבירת רצח”.

לרון נחום יש 18 עבירות קודמות, הוא ישב בעבר בכלא, ולכן שופטים אותו על עברו, כשחוזרים שוב ושוב שהוא אינו חושש מאימת הדין, למרות שההיפך הוא הנכון. קיים ספק אם נחום ביצע את עבירת הרצח, כשלמשטרה אין ראיות, והיא טוענת לראיות נסיבתיות.

בשפ-320-20-השופט-יצחק-עמית-על-רון-נחום-ביצע-את-מלכת-העבירות-עבירת-רצח

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות