נור ראידה מוסא משתחררת לביתה לאחר מעצר שנה וחצי בכלא נווה תרצה בשל שותפותה בהצתת מלונית יפו 60 בירושלים בה מצא מותו רונן עוז וילדיו נכוו מהאש בש”פ 268/20

Spread the love

השופט יצחק עמית הורה על שחרורה של נור ראידה מוסא, עצורה שנה וחצי בכלא נווה תרצה, בשל שותפותה ביחד עם מוחמד ג’עברי, בהצתת המלונית ברח’ יפו 60 ירושלים, שגרמה למותו של רונן עוז, וכוויות לבני משפחתו, שהיו אורחים במלון, ובנוסף 14 אורחים נוספים במלון סבלו משאיפת עשן.

בשל התארכות הליכי המשפט, וטובת שני ילדיה של ראידה, החליט השופט עמית, לשחרר את ראידה למעצר בית בפיקוח אלקטרוני, כשהוא מסתפק בחתימה בלבד של 3 ערבים, ללא תשלום הפקדה במזומן.

המלונית לאחר השריפה. צילום דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים
המלונית לאחר השריפה. צילום דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים

השופט יצחק עמית משחרר את נור ראידה מוסא למעצר בית באיזוק אלקטרוני, בחתימת 3 מפקחים ללא הפקדת מזומן, חשודה בעבירת רצח כתוצאה מהצתת המלונית ברח' יפו 60, ירושלים ביחד עם שותפה מוחמד ג'עברי, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות