בית הסוהר נווה תרצה אינו ראוי למגורי אדם

Spread the love

הקשיבו לעדותה של סימונה מורי, אסירה לשעבר: “בית הסוהר נווה תרצה אינו ראוי למגורי אדם”.

סימונה מורי, אסירה לשעבר בכלא נווה תרצה, ראיון עם קרן נויבך, מתארת את כלא נווה תרצה כמקום מזעזע, לא ראוי למגורי אדם, מבנה מאוד ישן, שבמשך כל השנים לא עבר שיפוצים אלא פלסטרים, הבנות העצורות בתנאים קשים ביותר, נמצאות במקום מזעזע.

תאי מעצר של עצורות הימים, שוהות במקום שהיו נמצאות בו אסירות בטחוניות, שעברו לכלא השרון. הבנות סגורות בסוף אגף ב’ ללא תנאים של מאוורר בקיץ או רדיאטור בחורף.

האסירות הרגילות המרצות מאסר, שוהות בתנאים במצב גרוע ביותר. מבנה כלא נווה תרצה מאוד – מאוד ישן.

שרה פרידמן מפקדת לשעבר של כלא נווה תרצה, לא טרחה אפילו לומר בוקר טוב לסימונה מורי. שימו לב לשקרים של שרה פרידמן, המכחישה את התיאור. טוענת שבתאים יש מאוור, חימום, קומקום חשמלי. מדובר בשקרים. קומקום חשמלי נקנה בקנטינה מכספי האסירות במחיר מופקע של 79 ש”ח. אין מאוור ואין חימום בתאים. התאים לא רק שאינם מרווחים. מדובר בגיהנום עלי אדמות.

הקשיבו לתיאור של נויבך, המתארת את הג’וקים המתרוצצים ללא הפוגה בכלא.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות